• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تکمیل راه‌آهن و توسعه ترانزیت بندری در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد

  • کد خبر : 27795
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تکمیل راه‌آهن و توسعه ترانزیت بندری در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد
امام‌جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به توسعه استان بر اساس نقشه جامع و پیوست فرهنگی گفت: توسعه صادرات غیر نفتی، ساخت و تکمیل راه آهن و افزایش ترانزیت بندری در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار بگیرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای عالی هماهنگی استان بوشهر با حضور استاندار و معاونان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی با تاکید بر نقش مهم حرکت جهادی در اجرای مصوبات اظهار داشت: مشورت، هماهنگی، آینده نگری و حرکت جهادی در زمینه مصوبات یکی از نکات بسیار مهمی است که عقلانیت مدیریتی نیز برآن حکم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که اجرای مصوبات استان باید در راس کار قرار گیرد افزود: در شرایط کنونی استان، حضور نمایندگان مجلس در دور جدید و مسئولان قضایی، اجرایی و امنیتی شرایط مناسبی برای پیگیری و اجرای مصوبات داریم که باید در راس کار قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان جایگاه خود را در مدیریت کلان کشور باز کرده است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نگاه فوق العاده بالایی به استان بوشهر دارد که اگر برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد این استان در سال‌های آینده به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای می‌رسد و به جایگاهی که شایسته آن است دست می‌یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری،  ظرفیت استان بوشهر در صادرات محصولات غیرنفتی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: استان بوشهر در صادرات محصولات غیر نفتی ظرفیت‌های  مهمی دارد اما در شرایط کنونی در این زمینه در جایگاهی که باید قرار ندارد.

وی با تاکید بر توجه به  توسعه استان بر اساس نقشه جامع و پیوست‌های فرهنگی تصریح کرد: باید براساس نقشه جامع و پیوست‌های فرهنگی برای توسعه استان از جمله ساخت و تکمیل راه آهن و توسعه ترانزیت بندری گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید به  تولید و صادرات محصولات دانش بنیان توجه ویژه‌ای شود افزود: به جای ورود کالاهای مصرفی باید علم وارد کرده و آن را به محصولات دانش بنیان تبدیل و صادر کنیم در این صورت استان به شکوفایی خواهد رسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27795

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.