• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

  • کد خبر : 15149
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۲۷
ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

0 (0) ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس از بارگیری 31 هزار و 576 تن بار توسط 491 دستگاه واگن در بهمن ماه امسال خبر داد. غلامحسین ولدی در این باره گفت: با همت و تلاش پرسنل زحمتکش راه آهن فارس موفق شدیم در بهمن ماه […]

0
(0)

ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس از بارگیری 31 هزار و 576 تن بار توسط 491 دستگاه واگن در بهمن ماه امسال خبر داد.

غلامحسین ولدی در این باره گفت: با همت و تلاش پرسنل زحمتکش راه آهن فارس موفق شدیم در بهمن ماه امسال رکورد جدید بارگیری 31 هزار و 576 تن بار را در راه آهن فارس به ثبت برسانیم که رشد 92 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 96 را نشان می دهد.
وی افزود: با ثبت این رکورد تناژ بارگیری شده از ابتدای سال تا پایان بهمن سال 97 به 99 هزار و 144 تن افزایش پیدا کرده است که نسبت به مدت مشابه سال 96 که 71 هزار تن است رشد 40 درصدی داشته است.
ولدی اضافه کرد: از جمله اهداف این اداره کل حمل مواد اولیه مورد نیاز صنایع و کارخانجات داخلی است و با شروع بارگیری سنگ آهن معدن خرم بید و خاک نسوز استقلال آباده که با تعامل سازنده و مثبت این اداره کل با معادن سنگ و خاک نسوز صورت گرفته است امیدواریم که بتوانیم حجم قابل توجهی از مواد اولیه مورد مصرف صنایع وکارخانجات داخلی را نیز با قطار حمل کنیم.
ولدی هم چنین گفت: در زمینه جابجایی مسافر نیز طی 11 ماهه امسال بیش از 470 هزار نفر مسافر به صورت رفت و برگشت به مقاصد تهران(هر روز) و مشهد(یک روز درمیان) و ایستگاههای بین راهی توسط قطارهای فارس جابجا شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی را نشان می دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.