• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

  • کد خبر : 2176
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

0 (0) ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس از بارگیری 320 واگن به تناژ 21 هزار و 235 تن بار در آذرماه امسال که یک رکورد جدید در تاریخ بارگیری در راه آهن فارس محسوب می شود خبر داد . غلامحسین ولدی در این باره گفت: […]

0
(0)

ثبت رکورد جدید بار گیری در راه آهن فارس

غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس از بارگیری 320 واگن به تناژ 21 هزار و 235 تن بار در آذرماه امسال که یک رکورد جدید در تاریخ بارگیری در راه آهن فارس محسوب می شود خبر داد .
غلامحسین ولدی در این باره گفت: با همت و تلاش پرسنل زحمتکش راه آهن فارس موفق شدیم در آذرماه امسال رکورد جدید حمل 21 هزار و 235 تن بار را در راه آهن فارس به ثبت برسانیم که در تاریخ راه آهن فارس بی سابقه است و رشد 78 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 95 را نشان می دهد.
وی افزود: با ثبت این رکورد تناژ بارگیری شده 9 ماهه نخست سال 96 به 24هزار و 278 تن افزایش پیدا کرده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 که 6 هزار و 92 تن است رشد 299 درصدی داشته است.
ولدی گفت: با تعامل خوبی که با برخی شرکتهای بزرگ استان از جمله ایران خودرو ، سیمان لامرد، خاک نسوز آباده و برخی شرکت های دیگر داشتیم تولیدات آنها از طریق حمل و نقل ترکیبی انجام میشد که با راه اندازی سیلوی گندم ایستگاه راه آهن سیوند که با تعامل سازنده و مثبت سازمان غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور در استان فارس با اداره کل راه آهن فارس و مشارکت و سرمایه گذاری شرکت حمل و نقل پارسیان ریل شرق صورت گرفته است امیدواریم که بتوانیم حجم قابل توجهی از بارهای صادراتی استان را نیز با قطار حمل کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.