• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

جابجایی بیش از ۶۰۰ هزار مسافر در یزد

  • کد خبر : 21169
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
جابجایی بیش از ۶۰۰ هزار مسافر در یزد
مدير كل راه آهن یزد گفت: در شش ماهه نخست سال، ۶۲۷ هزار مسافر جابه جا و بیش از ۴ هزار رام قطار مسافری در منطقه یزد انجام شده است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سید مصطفی داوودی گفت: در شش ماهه نخست سال، ۶۲۷ هزار مسافر جابه جا و مدیریت تردد بیش از ۴ هزار رام قطار مسافری در منطقه یزد انجام شده است.

وی با اشاره  به تردد ۲۸ رام قطار در شبانه روز در ایستگاه راه آهن یزد، افزود: تردد روزانه قطارمسافری در این اداره شامل قطار‌های مبدا-مقصد یزد ،یزد- تهران و یزد- مشهد و بالعکس، قطار‌های عبوری ،تهران- کرمان، تهران- بندرعباس، تهران- زاهدان، اصفهان- بندرعباس، اصفهان- زاهدان و بالعکس، و قطار‌های کمربندی ،کرمان- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد و بالعکس،است، این درحالی است که که تعداد قطار‌های مسافری ۴ هزار و ۲ رام در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۸ است.

داوودی با بیان اینکه اولویت راه آهن یزد همواره امنیت و آسایش مسافران است، گفت: به منظور تامین ایمنی، امنیت و آرامش مسافران در سفر با قطار، طی شش ماهه گذشته، ۵۹۹ مورد بازدید از قطار‌های مبدا یزد، ۴۴ مورد بازدید از قطار‌های مسافری عبوری از یزد، ۷ مورد بازدید از کترینگ‌های تهیه غذای قطار‌های مسافری مبدا یزد، ۲۶ مورد بازدید از ایستگاه‌های مسافری منطقه، ۴۲ مورد بازرسی از نحوه ارائه خدمات آژرانس‌ها به مسافران و صدور بلیت از سوی کارشناسان و همچنین شستشوی ۴۰۸ رام قطار انجام شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه توسعه خدمات ایستگاه‌های مسافری در برنامه‌های کلان راه آهن، افزود: ایستگاه‌های تشکیلاتی منطقه همچون اردکان، میبد، اشکذر، یزد، بافق و مبارکه دارای امکانات مناسبی جهت ارائه خدمات به مسافران است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.