• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جذب ۳۵۰ هزار تن بار جدید در راه آهن قم

  • کد خبر : 12109
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
جذب ۳۵۰ هزار تن بار جدید در راه آهن قم

0 (0) در قالب تفاهم با جهاد کشاورزی رخ داد: جذب ۳۵۰ هزار تن بار جدید در راه آهن قم مدیرکل راه آهن قم گفت: با برنامه ریزی و توافقات صورت گرفته سالیانه ۳۵۰ هزار تن بار جهاد کشاورزی استان قم به شبکه ریلی منتقل می شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی […]

0
(0)

در قالب تفاهم با جهاد کشاورزی رخ داد:
جذب ۳۵۰ هزار تن بار جدید در راه آهن قم

مدیرکل راه آهن قم گفت: با برنامه ریزی و توافقات صورت گرفته سالیانه ۳۵۰ هزار تن بار جهاد کشاورزی استان قم به شبکه ریلی منتقل می شود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن اعتماد با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولین جهاد کشاورزی استان قم به منظور استفاده از ظرفیت ناوگان ریلی برای حمل بار مورد نیاز این سازمان افزود: طبق توافقاتی که با جهاد کشاورزی استان صورت گرفته سالیانه ۳۵۰ هزار تن بار از جاده به ریل انتقال خواهد یافت.
وی گفت: این بار شامل خوراک دام و طیور است که در مرحله اول هزارتن بار ذرت از بندر امام خمینی بارگیری و طی دو روز در ایستگاه گار مانوری راه آهن قم تخلیه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه مبنی برتوسعه شبکه ریلی و استفاده از ظرفیتهای راه آهن جهت حمل بار، اداره کل راه آهن قم با شناسایی چشمه های بار در استان و اتصال این چشمه ها به شبکه ریلی اقدامات مهمی را انجام داده که از جمله این اقدامات می توان به اتصال گمرک استان به ایستگاه گار مانوری، اتصال سیلو و شهرک صنعتی کاوه و اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به شبکه ریلی استان اشاره کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.