• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر : 25208
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲:۱۷
جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا
اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی UITP برای مقابله با ویروس کرونا صبح روز دوشنبه 19 اسفند ماه 98 اقدام به برگزاری جلسه کنفرانس تصویری با کشورهای عضو کرد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه یکی از مهمترین چالش هایی که این روزها گریبانگیر کشورهای جهان شد نگرانی از شیوع وگسترش ویروس کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا به این ویروس است. اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی نیز با هدف کنترل و ارائه راهکار های مناسب برای جلوگیری از انتشار این ویروس در وسایل حمل ونقل عمومی اقدام به برگزاری کنفرانس تصویری با حضور شرکت کنندگانی از متروهای آسیا و اقیانوسیه کرد.

در این جلسه در خصوص راه های مقابله با شیوع ویروس کرونا و تجارب شرکت های مختلف در این خصوص گفتگو شد و روش های پیشگیرانه جهت عدم ابتلای پرسنل و مسافران به این بیماری مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این کنفرانس کشورهای مختلفی از جمله چین، سنگاپور، روسیه، مالزی، ژاپن، استرالیا، اندونزی و ایران شرکت داشتند.

گفتنی است از جمهوری اسلامی ایران، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و شرکت بهره برداری متروی مشهد حضور داشتند و به ارائه اقدامات، تبادل تجربیات و موضوعات مختلف درمورد ویروس کرونا و روش های مقابله با آن پرداختند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25208

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.