• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حضور 18 کشور در قالب 90 شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی تهران

  • کد خبر : 6801
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۲۶
حضور 18 کشور در قالب 90 شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی تهران

0 (0)   آخوندی: حضور 18 کشور در قالب 90 شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی تهران عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، تجهیزات، خدمات و صنایع وابسته که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران: ? این نمایشگاه در شرایط جدید سیاسی و اقتصادی ایران برگزار می‌شود، اتفاقی […]

0
(0)

 

آخوندی:

حضور 18 کشور در قالب 90 شرکت در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی تهران

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، تجهیزات، خدمات و صنایع وابسته که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران:

? این نمایشگاه در شرایط جدید سیاسی و اقتصادی ایران برگزار می‌شود، اتفاقی که در عالم سیاست رخ داد و امریکا از توافق برجام خارج شد تا مانع‌تراشی برای سایر کشورها ایران را دچار مشکل کند.

?نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی نشانی است که کشورهای جهان علی‌رغم تمام فشارها نشان داده‌اند که می‌توانند به رفتار ایران اعتماد داشته باشند و در مقابل نیز برای ما داشتن رفتار متعهدانه بسیار مهم است.

? امروز از ۱۸ کشور جهان در قالب ۹۰ شرکت خارجی، در نمایشگاه شرکت کرده و محصولات خود را عرضه می‌کنند که این بیانگر درک درست کشورها از نقش ایران در صلح منطقه است.

? انتظار می‌رود فعالان سیاسی در بیان اظهارات خود دقت لازم را داشته باشند زیرا رئیس‌جمهور و دولت که در صف اول مقابله با گستاخی آمریکا قرار دارند، نیاز به انسجام داخلی و درک عمیق از شرایط کنونی دارند و بیش از هر موقع دیگر انتظار یک صدای واحد از تمامی نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم و جناح‌های سیاسی را داریم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.