• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حقوق و عیدی تمام کارگران راه آهن پرداخت شده است/ عدم پرداخت حقوق کارگران راه آهن دیگر تکرار نمی‌شود

  • کد خبر : 15460
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
حقوق و عیدی تمام کارگران راه آهن پرداخت شده است/ عدم پرداخت حقوق کارگران راه آهن دیگر تکرار نمی‌شود

0 (0) اسلامی وزیر راه و شهرسازی ؛ حقوق و عیدی تمام کارگران راه آهن پرداخت شده است/ عدم پرداخت حقوق کارگران راه آهن دیگر تکرار نمی‌شود در حال حاضر تمام حقوق کارگران راه آهن و عیدی آنها پرداخت شده است و هیچ کسی نیست که حقوق و عیدی را دریافت نکرده باشد. گزارش خبرنگار […]

0
(0)

اسلامی وزیر راه و شهرسازی ؛
حقوق و عیدی تمام کارگران راه آهن پرداخت شده است/ عدم پرداخت حقوق کارگران راه آهن دیگر تکرار نمی‌شود

در حال حاضر تمام حقوق کارگران راه آهن و عیدی آنها پرداخت شده است و هیچ کسی نیست که حقوق و عیدی را دریافت نکرده باشد.

گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اسلامی گفت: در سال 98 با مدیریت جدید راه آهن یک رویه و سیاستی را دنبال می‌کنیم که ظرفیت و خدمات ریلی در بخش باری و مسافری متوازن شوند تا بتوانیم با این سیاست دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم و قطعا اجازه تکرار این موضوعات را نمی‌دهیم.

محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از 27 دستگاه سالن مسافری و سه واگن ترانست و 20 سالن ریل با بیان اینکه امیدوارم سال جدید که طلیعه آن با میلاد با سعادت امیرالمومنین همراه است برای مردم ایران سال پربرکت و پرنشاطی باشد، گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم اما امیدواریم بتوانیم به این جنگ اقتصادی غلبه کنیم و دشمن را در تمام صحنه توطئه آمیز علیه مردم ایران و کشورمان مایوس کنیم.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌ای که صبح امروز با سازمان مدیریت و برنامه برای ساخت چندین دستگاه واگن به امضا رسید، گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با سازمان برنامه و مدیریت مبادله شد که در این مراسم تمام شرکت‌های حمل ونقلی ریلی سازنده لوکوموتیو و واگن حضور داشتند.

وی ادامه داد: این حرکت راهبردی است که با حداکثر سازی و توانمند سازی در صنعت حمل ونقل ریلی بتوانیم به توسعه اشتغال و تولید ملی مبادرت کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام به طور قطع به گسترش ظرفیت خدمات رسانی به مردم کمک می‌کند و امکان ارایه خدمات ریلی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز از پنجاه دستگاه واگن مسافری و کوپه‌ای سالنی ترانست و ریل باس بهره برداری می‌شود که مردم می‌توانند در ایام نوروز از آنها استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تفاهمنامه‌هایی که امروز به امضا رسید منجر به رشد 20 درصدی مسافری و 4 درصدی ناوگان باری در حمل ونقل ریلی می‌شود.

اسلامی با بیا ن اینکه این رویکرد یک تفکر راهبردی است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی به مردم را افزایش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال مرکز 4 استان همدان ، کرمانشاه، آذربایجان غربی و گیلان به شبکه ریلی متصل شدند و می‌توانند از خدمات حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

وی ادامه داد: اواسط سال آینده هم راه آهن از مسیر جدید به تبریز می‌رسد و بعد از آن هم راه آهن اردبیل را داریم که زیر ساخت‌های ریلی آن در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه به طور قطع ظرفیت قطارها پاسخگوی نیاز امروز بازار است، گفت: از طریق تبصره 18 قانون برنامه و بودجه منابعی را در نظر گرفتیم که از طریق یارانه بتوانیم ظرفیت‌ها را افزایش دهیم و از همین جا از سرمایه گذاران تقاضا داریم که سرمایه گذاری را در بخش باری و مسافری افزایش دهند تا تقاضای مردم را بهتر پاسخ دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از تمام همکاران در شبکه راه آهن که بی‌ادعا و مظلوم در تمام ساعات شبانه روز در تلاش هستند تا به مردم خدمات ارایه دهند تشکر می‌کنم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین امروز از تابلوی دیجیتال اطلاع‌رسانی سفر که موقیعت سیر قطارها در شبکه راه آهن را نشان می‌دهد رونمایی کردیم.

وی افزود: به زودی اپلیکیشن‌هایی فراهم می‌شود که علاقمندان با دانلود آن می‌توانند با تلفن‌های همراه از موقعیت قطارهای مسافری اطلاع یابند.

اسلامی از امکان اطلاع از آب و هوا و شرایط جوی در سطح جاده‌های کشور خبر داد و گفت: رییس جدید سازمان هواشناسی این قول را داده است که به زودی مردم بتوانند با گوشی‌های همراه خود از وضعیت آب و هوای جاده‌های مختلف کشور اطلاع پیدا کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.