• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حمل اولیه محموله کانتینری از بندر خرمشهر به بندر امام (ره)

  • کد خبر : 18008
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
حمل اولیه محموله کانتینری از بندر خرمشهر به بندر امام (ره)

0 (0) ‍ حمل اولیه محموله کانتینری از بندر خرمشهر به بندر امام (ره) اولین محموله کانتینری شامل کانتینرهای خالی روز یکشنبه از بندر خرمشهر به مقصد بندر امام خمینی از طریق خط آهن حمل شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب  : عبدالکریم درویش زاده گفت؛ با توجه به ظرفیت‌های ریلی موجود در راه […]

0
(0)

‍ حمل اولیه محموله کانتینری از بندر خرمشهر به بندر امام (ره)

اولین محموله کانتینری شامل کانتینرهای خالی روز یکشنبه از بندر خرمشهر به مقصد بندر امام خمینی از طریق خط آهن حمل شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب  : عبدالکریم درویش زاده گفت؛ با توجه به ظرفیت‌های ریلی موجود در راه آهن خرمشهر و اتصال به شبکه ریلی سراسری و پیگیری هایی که با صاحبان بار صورت گرفت روز یکشنبه اولین محموله کانتینرهای خالی به وسیله قطار باری حامل ۲۵ کانتینر ۴۰ فوت به بندر امام اعزام شد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل موجود در راه آهن خرمشهر و اتصال به شبکه ریلی سراسری در گام اول توان جا به جایی حداقل ۴۰۰ دستگاه کانتینر ۴۰ فوت با پنج رام قطار باری برنامه‌ای به صورت یکسره تا بندر امام را داریم.

وی بیان کرد جابه جایی این محموله معادل حذف ۴۰۰ دستگاه کامیون از جاده ها میباشد و با اشاره به اینکه مصرف سوخت راه آهن را یک هفتم مصرف جاده بیان کرد گفت: حمل ریلی که یک حمل و نقل سبز، ایمن، به‌صرفه است در دوران تحریم می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور و کاهش سوانح جاده‌ای و صرفه جویی در مصرف سوخت کند..

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.