• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حمل ریل‌های راه آهن با هدف کمک به بهسازی و توسعه خطوط در سراسر کشور

  • کد خبر : 27606
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
حمل ریل‌های راه آهن با هدف کمک به بهسازی و توسعه خطوط در سراسر کشور
مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل از شروع مجدد حمل ریل‌های راه آهن به میزان ۱۲ هزار تن خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق پس انداز راه آهن سجاد اسلامی، مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل، با بیان اینکه این شرکت بعنوان بازوی پرتوان راه آهن نقش پررنگی در ساخت و توسعه خطوط ریلی داشته است، گفت: در دو سال گذشته برای معاونت ساخت و توسعه شبکه و تدارکات راه آهن با همکاری معاونت بازرگانی و سیر و حرکت راه آهن و اداره کل تدارکات راه آهن هرمزگان به ترتیب ۴۳ هزارتن و به میزان ۵۰ میلیون تن کیلومتر و بیش از ۸۰ هزار تن و نزدیک به ۹۰ میلیون تن کیلومتر بار توسط شرکت ترکیب حمل و نقل به مقاصد مختلف کشور حمل شده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه ریل‌های حمل شده جهت بهسازی و توسعه خطوط در سراسر کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت ادامه داد: ریل‌هایی که توسط شرکت ترکیب حمل و نقل برای راه آهن حمل شده است، همچنین در خطوط جدیدالتاسیس در سراسر کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیر بازرگانی شرکت ترکیب حمل و نقل در تشریح اهمیت توسعه خطوط ریلی بیان کرد: با توجه به اثرات مخرب گازهای گلخانه ای و مشکلات محیطی ناشی از انتشار این آلاینده‏ ها و همچنین تجدید ناپذیری سوخت‏های فسیلی، کاهش استفاده از این منبع انرژی حائز اهمیت ویژه ‏ای است. در این میان راه آهن به عنوان یک مکانیسم بسیار کارآمد در زمینه حمل و نقل برون شهری در کشورهای توسعه یافته و بسیاری از کشورهای در حال توسعه شناخته شده و از آن استفاده می‏شود.

او افزود: درجهان امروز، حمل و نقل ریلی از جمله بخش‏های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرارداده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

اسلامی در ادامه با تاکید براینکه حمل و نقل واسطه میان فعالیت‏های کشاورزی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در سطح ملی و بین‌‏المللی است اضافه کرد: قطعا بین کارآیی در بخش حمل و نقل و کارآیی عمومی اقتصاد و رشد اقتصادی، رابطه‌‏ای مستقیم وجود دارد .

او ادامه داد: مطالعات بین المللی نشان داده که سرمایه گذاری در حمل ونقل ریلی موجب افزایش رشد اقتصادی شده و با افزودن بر بازدهی اجتماعی در سرمایه گذاری‏های خصوصی موجبات سرمایه گذاری درزیرساخت‏های حمل و نقل را فراهم آورده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.