• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حمل ونقل ریلی وارد بورس کالا شد/ معامله نقد و آتی بلیت‌ قطار در بورس کالا

  • کد خبر : 31947
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
حمل ونقل ریلی وارد بورس کالا شد/ معامله نقد و آتی بلیت‌ قطار در بورس کالا
سلطانی نژاد گفت: امروز در قالب تفاهم نامه با راه آهن کارگروهی برای شکل گیری معاملات نقد و آتی بلیت‌های حمل و نقل ریلی در بورس به امضا رسید.
0
(0)

سلطانی نژاد امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین شرکت راه آهن و شرکت کالای بورس به امضا رسید، گفت: موضوع این تفاهم نامه ورود حواله‌های حمل و نقل به بورس است و کالا‌هایی که وارد بورس می‌شوند زیر ساختی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

او ادامه داد: حواله‌های حمل و نقل در دنیا در بورس‌های کالایی است و فرصت‌هایی فراهم می‌شود تا تولید کنندگان خود در مقابل نوسانات حمل‌ونقلی پوشش ریسک بدهند.

سلطانی نژاد با بیان اینکه مرکزی که در بورس کالا با مشارکت راه آهن انجام می‌شود نوید بخش آن است که تولید کنندگان در بورس کالا همزمان با انجام معاملات به بهترین قیمت حمل و نقل خود را انجام دهند، افزود: این زیرساخت شرایطی را فراهم می‌کند که شرکت‌های خصوصی در راه آهن سرمایه‌گذاری کنند و حضور پررنگ در عرضه محصولات داشته باشند.

مدیر عامل بورس کالا تصریح کرد: خریداران می‌توانند از بستر مناقصات بورس کالا برای دریافت به بهترین قیمت حمل و نقل بهره‌مند شود.

تشکیل کارگروه برای شکل‌گیری معاملات نقد و آتی بلیت‌های حمل و نقل ریلی در بورس کالا

او اظهار کرد: با همکاری مدیر عامل راه آهن کار گروهی تشکیل می‌شود تا معاملات نقد و آتی بلیت‌های حمل و نقل بر روی حمل و نقل ریلی و سپس بر روی دیگر شیوه‌های حمل و نقل شکل گیرد.

مدیر عامل شرکت بورس کالا با بیان اینکه وزارت راه در حوزه ورود به بورس کالا پیشتاز است و پیش از این در حوزه مسکن اولین معاملات املاک در بورس کالا انجام شد، افزود: بورس کالا و راه‌آهن کار‌های مطالعاتی انجام دادند و توافق‌نامه امروز گامی برای ورود عملیاتی به موضوع خواهد بود.

براساس این گزارش امروز و در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تفاهم‌نامه بین مدیرعامل راه‌آهن و مدیرعامل بورس کالای ایران به امضا رسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.