• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

حمل و نقل ریلی در کارنامه ۱۰۰ روز وزارت راه و شهرسازی

  • کد خبر : 1584
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
حمل و نقل ریلی در کارنامه ۱۰۰ روز وزارت راه و شهرسازی

0 (0) حمل و نقل ریلی در کارنامه ۱۰۰ روز وزارت راه و شهرسازی در این گزارش، تکمیل خطوط ریلی ارتباط‌دهنده سه مرکز استان کرمانشاه، رشت و ارومیه و همچنین اتصال شبکه ریلی به شهرستان خواف یکی از اصلی‌ترین اقداماتی عنوان شده است که در طول این مدت از سوی این وزارتخانه صورت گرفته است. […]

0
(0)

حمل و نقل ریلی در کارنامه ۱۰۰ روز وزارت راه و شهرسازی

در این گزارش، تکمیل خطوط ریلی ارتباط‌دهنده سه مرکز استان کرمانشاه، رشت و ارومیه و همچنین اتصال شبکه ریلی به شهرستان خواف یکی از اصلی‌ترین اقداماتی عنوان شده است که در طول این مدت از سوی این وزارتخانه صورت گرفته است. در کنار آن، دولت دوازدهم افزایش ظرفیت و احداث خطوط حومه‌ای ریلی به میزان ۳۶ کیلومتر و به‌سازی و نوسازی حدود ۶۰ کیلومتر خطوط ریلی دیگر در این حوزه، بخش دیگری از اقدامات انجام‌گرفته در حوزه حمل‌ونقل ذکر کرده است.

ضمن اینکه پیش از این نیز اعلام شده است که در حوزه مسافری در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۵۰ واگن فرسوده با عمر بالای ۴۵ سال از رده خارج شده که بخشی از آنها جایگزین شده اند و رشد ۴/۴ درصدی در حمل مسافر را نیز شاهد بوده‌ایم. در حوزه باری نیز در سال ۱۳۹۵ در راه‌آهن کشور حمل‌ونقل بار از ۳۵ میلیون تن به ۴۰/۳ میلیون تن افزایش پیدا کرده که به اعتقاد کارشناسان، این آمار در تاریخ راه‌آهن بی‌سابقه بوده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.