• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

خدمات‌رسانی بی‌وقفه متروی تهران در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 30765
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۳۲
خدمات‌رسانی بی‌وقفه متروی تهران در روزهای کرونایی
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: با اجراي محدوديت‌هاي ابلاغي از سوي ستاد ملي مبارزه با كرونا، شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه مانند قبل با تلاش تمامي پرسنل زحمتكش اين شركت و به‌كار‌گيري تمامي امكانات در حال خدمات‌رساني به شهروندان است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می‌شود افزود: در حال حاضر تمام خطوط ما با کاهش مسافر همراه هستند و تنها ایستگاه‌های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ‌تر از ایستگاه‌های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در ساعات پیک روبرو هستند و شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.
او تصریح کرد: رصد دایمی ما از وضعیت ایستگاه‌های مترو نشان می‌دهد که برخی ایستگاه‌ها خلوت بوده، اما در ایستگاه‌های تقاطعی که مسافران یک قطار تخلیه و وارد خط دیگری می‌شوند، ازدحام و شلوغی قابل پیش‌بینی و اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط مسافران نداریم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خط دو، ۳ دقیقه و خطوط یک و چهار مترو ۵/۳دقیقه است گفت: تمامی پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ابتدای شیوع ویروش کرونا تاکنون همانند کادر درمان مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند. او تصریح کرد: متروی تهران از ساعت ۳۰: ۵ صبح کار خود را آغاز و براساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ساعت ۲۲ خدمات‌رسانی می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل ونقل پاک، ایمن و سریع آسان‌تر شده، اما در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری شوند.
او با اشاره به اینکه در ایستگاه صادقیه به دلیل اینکه قطارهای خط کرج با ظرفیت بیشتری به ایستگاه تهران (صادقیه) می‌رسند، افزود: در ساعات پیک با ورود یک قطار، موجب می‌شود قطارهای درون‌شهری به خصوص در ایستگاه‌های تقاطعی با ازدحام بیشتری روبه‌رو شوند. از مسافران می‌خواهیم صبور باشند و از قطار بعدی استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، خاطرنشان کرد: برخی ایستگاه‌ها مانند ایستگاه امام خمینی (ره)، تهران (صادقیه)، دروازه دولت و دیگر ایستگاه‌های تقاطعی نسبت به سایر ایستگاه‌های دیگر شلوغ‌تر است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30765

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.