• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

خدمات راه آهن در آرامش به زوار ارایه می شود

  • کد خبر : 11154
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
خدمات راه آهن در آرامش به زوار ارایه می شود

0 (0) رئیس پلیس راه آهن کشور: خدمات راه آهن در آرامش به زوار ارایه می شود رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: با تدابیر و تمهیدات انجام شده تمام امور مربوط به راه آهن و پلیس راه آهن به خوبی و آرامش در حال انجام است. به گزارش خبرنگار مهر٬ سرهنگ حشمت الله ملکی […]

0
(0)

رئیس پلیس راه آهن کشور:
خدمات راه آهن در آرامش به زوار ارایه می شود

رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: با تدابیر و تمهیدات انجام شده تمام امور مربوط به راه آهن و پلیس راه آهن به خوبی و آرامش در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سرهنگ حشمت الله ملکی در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره به بازدید از ایستگاه راه آهن کرمانشاه طی روز گذشته تصریح کرد: رضایت مسافرین قطار تهران کرمانشاه با توجه به پیگیری ها و اقدامات مسئولان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود بود.

وی ادامه داد: در محور راه آهن جنوب نیز تمهیدات خوبی توسط شرکت راه آهن کشور پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راه آهن کشور افزود: مسافران خط ریلی جنوب می توانند از ایستگاه اندیمشک برای رسیدن به پایانه مرزی چذابه و نیز ایستگاه خرمشهر با استفاده از قطار اتوبوسی رایگان در نظر گرفته شده برای رسیدن به مرز شلمچه استفاده کنند.

سرهنگ ملکی با تاکید بر آغاز روند بازگشت زائرین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین در نظر گرفته شده تا در نهایت آرامش و امنیت به مقاصد خود برسند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.