• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

خرداد ۹۸ ؛ بهره برداری از مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو

  • کد خبر : 13743
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
خرداد ۹۸ ؛ بهره برداری از مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو

0 (0) در کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج انجام می شود: خرداد ۹۸ ؛ بهره برداری از مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو   مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو به منظور آموزش و پرورش لکوموتیوران برای فراگیری نحوه لکوموتیورانی در کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج احداث می شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم عبیدی مدیر […]

0
(0)

در کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج انجام می شود:
خرداد ۹۸ ؛ بهره برداری از مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو
 

مجموعه آموزشی سیمولاتور لکوموتیو به منظور آموزش و پرورش لکوموتیوران برای فراگیری نحوه لکوموتیورانی در کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج احداث می شود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم عبیدی مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج با اعلام این خبر گفت: با احداث این مجموعه آموزشی و نصب سیستم شبیه ساز لکوموتیو، شاهد حذف مخاطرات برای یادگیری لکوموتیورانی در شرایط عملیاتی و واقعی خواهیم بود.
وی بیان اینکه این مرکز برای شبیه سازی شرایط لکوموتیورانی برای مدل های مختلف لکوموتیو پیش بینی شده است، افزود: آموزگار لکوموتیورانان نیز جهت کسب مهارت بیشتر در آموزش لکوموتیوران از این سیستم بهره مند خواهندشد. 
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت پروژه ساخت ساختمان و نصب تجهیزات سیمولاتور در حدود ۸۰ درصد است و انتظار می رود پایان خرداد ماه سال ۹۸ به بهره برداری برسد. 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.