• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

خط دوم راه آهن شرق به زودی احداث می شود

  • کد خبر : 2133
  • ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
خط دوم راه آهن شرق به زودی احداث می شود

0 (0) ‍?️ مدیر کل راه آهن شرق در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و در جمع کارکنان این اداره کل با اعلام این خبر گفت: اجرای پروژه دوخطه محور ریلی تربت _بافق با استفاده از منابع فاینانس در مراحل نهایی تصمیم گیری است . ?️ به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق حسن ماسوری […]

0
(0)

‍?️ مدیر کل راه آهن شرق در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و در جمع کارکنان این اداره کل با اعلام این خبر گفت: اجرای پروژه دوخطه محور ریلی تربت _بافق با استفاده از منابع فاینانس در مراحل نهایی تصمیم گیری است .

?️ به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق حسن ماسوری با تاکید بر نوع نگرش و دیدگاه مدیران در اجرای چنین طرحهایی گفت: نگاه ما در راه آهن بایستی اقتصادی و براساس منافع ملی  و سازمانی باشد براین اساس  بایستی با شناسایی ظرفیتها و نیازسنجی ضرورتهای خود به اجرای پروژه ها بپردازیم همچنین با شناسایی چشمه های بار ،صنایع بزرگ و معادن، خطوط ریلی بایستی در مجاورت آن احداث شوند با این دیدگاه اجرای پروژه هایی نظیر راه اندازی قطارهای پرسرعت در مبادی که مسافر زیادی  دارند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
?️ ماسوری با بیان این مطلب که راه آهن شرق علیرغم تازه تاسیس بودن  در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد بار راه آهن را حمل میکند خاطر نشان ساخت:
امروز ظرفیت راه آهن شرق بسیار بالاست اگر دوخطه اجرا نشود فردا با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد نظیر رسوب بار و ایجاد گلوگاهها ، گرچه هم اکنون نیز گردش واگنها در چرخه حمل بار  در راه آهن  ۱/۳ می باشد که عدد بسیار پایینی است و نشان از رسوب زیاد بار  و توقف بالای واگن ها دارد.
?️ مدیر کل راه آهن شرق افزود : خوشبختانه نگاه مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به طرح دوخطه راه آهن شرق بسیار مثبت است گرچه از محل منابع داخلی نمیتوان پروژه به این بزرگی را اجرا کرد ولی درنشست اخیر استفاده از فاینانس در اجرای این طرح مورد توافق واقع شد که امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود چراکه منافع آن به سه استان خراسان رضوی ، جنوبی و یزد باز میگردد علاوه بر این، اصلاح نقایص فعلی محور و افزایش بار محوری به ۳۰ تن از دیگر مزایای این طرح است .
?️ وی افزود:نباید به شرایط موجود قانع شد بلکه بایست رو به جلو حرکت کرد.
?️ مدیر کل راه آهن شرق گفت:از تمامی همکاران بویژه عزیزان سیر و حرکت و ناوگان که  با شرایط بسیار خاص و شبانه روزی در حال تلاشند و همچنین  از کلیه همکارانی که در دیگر واحدها به پشتیبانی و  ارائه خدمات میپردازند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی افزود:فضای راه آهن شرق  براساس احترام و صمیمت است تلاش بنده نیز برای ایجاد چنین محیطی است .
ماسوری در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه دوخطه محور تربت _بافق شاهد فصل نوینی از فعالیت راه آهن شرق باشیم.
?️شایان ذکر است در انتهای این مراسم از تعداد ۳۰ نفر از کارکنان راه آهن شرق بمناسبت هفته حمل ونقل با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.