• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 9331
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

0 (0) خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: کلنگ زنی خط راه آهن یکی از مهمترین اولویت های استان است و برای آغاز عملیات این طرح بزرگ منتظر حضور وزیر راه در استان هستیم که امید است هرچه سریعتر این مهم […]

0
(0)

خط راه آهن در خراسان جنوبی به زودی کلنگ زنی می شود

بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: کلنگ زنی خط راه آهن یکی از مهمترین اولویت های استان است و برای آغاز عملیات این طرح بزرگ منتظر حضور وزیر راه در استان هستیم که امید است هرچه سریعتر این مهم محقق شود.

به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه چهارشنبه شب در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: اقدامات خوبی برای تقویت زیرساخت های استان در سال های اخیر انجام شده است و هفته دولت امسال 972 طرح در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی افزود: از سال های گذشته برخی طرح ها در استان کلنگ زنی شده یا نیمه تمام باقی مانده است که باید نسبت به تکمیل یا تعیین تکلیف این طرح ها هرچه سریعتر اقدام شود.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون باید همه کارگزاران با هم افزایی در کنار هم قرار گیریم تا به فرموده مقام معظم رهبری با انسجام از این پیچ تب و تند اقتصادی که ناخواسته سر راه مردم گذاشته شده با امیدبخشی به مردم عبور کنیم.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: شمال شهر بیرجند منطقه ای دارای تراکم جمعیتی بالا با سطح درمانی متوسط به پایین فاقد مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی افزود: جمعیت انبوهی در این منطقه ساکن هستند که به دلیل پایین بودن سطح درآمدی قادر به استفاده از مراکز بهداشتی مرکز شهر نیستند.
وی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست برای تاسیس یک مرکز درمانی شبانه روزی در منطقه شمال شهر بیرجند اقدامات لازم را در صورت امکان در دستور کار قرار دهد.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان به بیمارستان نیمه تمام شهرستان خوسف اشاره کرد و گفت: خوسف تنها شهرستان این استان است که بیمارستان ندارد.
وی یادآور شد: امسال برای تکمیل بیمارستان این شهرستان ردیف بودجه هفت میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که انتظار می رود وزیر بهداشت دستورات لازم را برای ادامه روند کار مبذول نماید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه برای انجام سفر 2 روزه وارد بیرجند شد.
15 طرح بهداشتی، درمان و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر آغاز می شود. مجموع سرمایه گذاری این طرح ها حدود 40 میلیارد تومان اعلام شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.