• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

خط ریلی بارگیری نفت کوره در اراک راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 31192
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
خط ریلی بارگیری نفت کوره در اراک راه‌اندازی شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: خط ریلی بارگیری نفت کوره سولفور(ATR) از طریق مخزن در انبار نفت شهید آنجفی این شرکت در اراک راه‌اندازی شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا ، سعید جمشیدی افزود:  این خط جدید از ابتدای هفته جاری امکان حمل نفت کوره سولفور تولیدی شرکت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند را از طریق واگن‌های مخزن‌دار راه‌آهن فراهم کرده است.

وی هزینه تمام شده این طرح را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: تمامی مراحل طراحی و راه‌اندازی این طرح  از سوی کارشناسان  شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی انجام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اظهار داشت:  اضافه کردن خط جدیدلوله هشت و ۱۲ اینچ به طول ۷۰ متر و نصب اتصالات مربوطه، تعریض کانال‌ها، برشکاری، جوشکاری، رنگ‌آمیزی، ریسه نمودن لوله‌ها در کانال پمپ شید، ساخت ساپورت و اضافه نمودن ۲ الکتروپمپ ۵۵ کیلوواتی از جمله اقدامات انجام شده برای اجرا  این طرح است.

جمشیدی بیان کرد: این طرح با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت قدرت بارگیری حداقل ۴۲ واگن مخزن‌دار و ۳۰ دستگاه نفتکش جاده پیما معادل سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در روز را دارد.

وی اضافه کرد: کاهش چشمگیر هزینه‌های حمل و نقل و بالا بردن ضریب اطمینان انتقال فراورده‌های نفتی از مهمترین مزایای این طرح است.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31192

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.