• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

خط فرعی (آنتنی) گز – فولاد امیر کبیرکاشان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 10002
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
خط فرعی (آنتنی) گز – فولاد امیر کبیرکاشان به بهره برداری رسید

0 (0) مدیر کل راه آهن اصفهان خبرداد: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه ، خط فرعی (آنتنی) گز – فولاد امیر کبیرکاشان به بهره برداری رسید به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن اصفهان: صبح روز 4 مهر ماه سال جاری خط آنتنی گز – فولادامیرکبیر کاشان با حضور بابک احمدی عضو هیئت […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن اصفهان خبرداد:

در راستای تحقق برنامه ششم توسعه ، خط فرعی (آنتنی) گز – فولاد امیر کبیرکاشان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن اصفهان: صبح روز 4 مهر ماه سال جاری خط آنتنی گز – فولادامیرکبیر کاشان با حضور بابک احمدی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج.ا.ا ،علی اکبرمرتضایی معاون استاندار، سید رضا سادات حسینی مدیر کل راه آهن اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری افتتاح و به بهره برداری رسید.
بابک احمدی افزود: از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برای تدوین قانون ششم توسعه ، اتصال مراکز و مبادی صنعتی به خطوط ریلی است و برنامه امروز تحقق سیاست های مقام معظم رهبری بر اجرای برنامه ششم توسعه می باشد و با مدل های مشارکتی مشابه می توان این به این بند از اصل ششم توسعه را تحقق بخشید.
عضو هیئت مدیره راه آهن ج.ا.ا تشریح کرد: با احداث 5/3 کیلومتر خط فرعی فولاد امیر کبیر کاشان از ایستگاه گز ( شهید روحانی) در فاز اول ظرفیت جابجایی 300 هزار تن بار ورودی – خروجی فراهم آمده است که این مقدار در فار دوم به 2 میلیون تن افزایش خواهد یافت.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت راه آهن ج.ا.ا آمادگی برای اجرای پروژه هایی از این دست را دارد گفت: برای کلیه صنایع کشور این امکان وجود دارد که به شبکه عظیم ریلی متصل گردند و راه آهن ج.ا.ا تمامی هزینه های روسازی و اتصالات خط را متقبل میشد که این هزینه بالغ بر بیش 50 درصد کل هزینه انجام پروژه می باشد و این تکلیفی است برای همه ما در جنگ اقتصادی جدیدی که امروز درگیر آن هستیم.
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج.ا.ا در پایان اذعان داشت : از 110 کیلومتر احداث خط فرعی در دست اقدام در کشور 40 پروژه آن به طول 58 کیلومتر تاپایان سال جاری به شبکه ریلی متصل می گردد که با این اتصال در حدود بیش از 20 میلیون تن بار از جاده به ریل منتقل میگردد.
پایان خبر/

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.