• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دادگاه عالی پاکستان تخلفات مالی سازمان راه آهن را بررسی می‌کند

  • کد خبر : 24171
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
دادگاه عالی پاکستان تخلفات مالی سازمان راه آهن را بررسی می‌کند
رئیس دادگاه عالی پاکستان ضمن ابراز نگرانی از مبهم بودن گزارش‌های مالی سازمان راه آهن اعلام کرد: بیشترین فساد مالی در این سازمان انجام می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، «گلزار احمد» رئیس دادگاه عالی و دستگاه قضایی پاکستان ضمن بررسی گزارش های موجود از عملکرد سازمان راه آهن این کشور اعلام کرد: تمام گزارش های مالی موجود دستی است در حالی که باید دیجیتالی شود تا سازمان های نظارتی بتوانند آن را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: ناوگان ریلی پاکستان قدیمی است و یکی از عمده دلایل آن این است که مدیران سازمان راه آهن کار خود را به درستی انجام نمی دهند.

گلزار احمد «شیخ رشید» وزیر راه آهن پاکستان را مقصر اصلی این اتفاق دانسته و گفت: هر وزیر دیگری به جای او بود باید پس از حادثه آتش سوزی قطار که منجر به مرگ بیش از ۶۰ نفر شد استعفا می داد.

رئیس دادگاه عالی پاکستان اظهار داشت: سران وزارت راه آهن به جای توجه به وظایف اصلی دائما در حالیه صدور بیانیه های سیاسی بی ربط هستند.

وی تاکید کرد: هر کس می خواهد وزارت راه آهن را به درستی کنترل کند ابتدا خود باید به عنوان مسافر در قطارهای پاکستانی رفت و آمد کند.

گلزار احمد از شیخ رشید خواست ظرف ۲ هفته گزارش کامل مالی وزارت خانه خود را به دادگاه عالی پاکستان تحویل دهد.

این در حالی است که شیخ رشید مدعی است تمام گزارش های مالی حاکی از آن است که هیچ فساد مالی در این وزارت خانه انجام نشده و اتهامات موجود بی اساس است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.