• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

داشتن روحیه بسیجی و حفظ وحدت و همدلی در محیط کار

  • کد خبر : 9965
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
داشتن روحیه بسیجی و حفظ وحدت و همدلی در محیط کار

0 (0) قائم‌مقام راه‌آهن خواستار شد:  داشتن روحیه بسیجی و حفظ وحدت و همدلی در محیط کار علی‌رغم همه مشکلات، آینده خوبی پیش‌روی راه‌آهن است و سعی و تلاش تمامی همکاران راه‌آهن، ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر به هم‌وطنان و جامعه است. تین‌نیوز |  اگر روحیه بسیجی را در کار حفظ کنیم و به توسعه […]

0
(0)

قائم‌مقام راه‌آهن خواستار شد:

 داشتن روحیه بسیجی و حفظ وحدت و همدلی در محیط کار

علی‌رغم همه مشکلات، آینده خوبی پیش‌روی راه‌آهن است و سعی و تلاش تمامی همکاران راه‌آهن، ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر به هم‌وطنان و جامعه است.

داشتن روحیه بسیجی و حفظ وحدت و همدلی در محیط کار
تین‌نیوز | 

اگر روحیه بسیجی را در کار حفظ کنیم و به توسعه راه‌آهن به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم می‌توانیم بگوییم که وظیفه خود را در قبال رشادت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس انجام داده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در گردهمایی بسیجیان راه‌آهن که در راه‌آهن تهران برگزار شد، گفت: گرامی داشت دفاع مقدس، گرامی داشت رشادت‌های جوانان رزمنده در هشت سال دفاع برای پاسداشت از کیان نظام و انقلاب و ایران است.

وی با اشاره به این‌که تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر کشور حاکی از آن است که ایران، در طول این مدت، ۱۲‌سال درگیر جنگ بوده و هشت سال آن در دوران بعد از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، افزود: برخلاف جنگ‌های قبلی که طی آن‌ها قسمت‌های زیادی از خاک کشورمان به بهانه‌های مختلف و انعقاد قراردادهای ننگین جدا شد، در هشت سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ما از دست نرفت.

وی با محکومیت حوادث اخیر تروریستی در اهواز، شهادت شماری از هم‌وطنان در این حادثه را تسلیت گفت و اضافه کرد: حادثه تلخ اهواز نشان داد که دشمنی دشمنان ما تمامی ندارد و آن‌ها هر بار در قالب برنامه‌های مختلف ازجمله، حمله به ما از طریق کشورهای همسایه و ناامن کردن منطقه، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و یا قومیت‌گرایی و تضعیف وحدت ملی به توطئه علیه کشور و ملت ایران پرداختند.

وی بر ضرورت حفظ هوشیاری همگان در شرایط حاضر تاکید کرد و ادامه داد: استمرار این دشمنی‌ها نشان می‌دهد باید در همه زمینه‌ها هوشیارتر باشیم و به‌تناسب خدعه و حیله دشمن، آمادگی لازم در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

قائم‌مقام راه‌آهن گفت: در حال حاضر ما در قبال رشادت‌ها و ایثارهای رزمندگان و شهدا وظایفی داریم که یکی از آن‌ها حفظ روحیه بسیجی و شهادت‌طلبی برای دفاع از کیان انقلاب و ایران اسلامی است و لازم است که این روحیه را در محیط کار حفظ کنیم و بسیجی بودن را در محیط کار به منصه ظهور برسانیم.

به گفته عاشوری؛ استفاده بهینه از اموال و دارایی‌هایی که برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم در اختیار کارکنان قرار دارد، جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و احترام به ارباب‌رجوع از مصادیق داشتن روحیه بسیجی در محیط کار است.

عاشوری حفظ وحدت و همدلی در محیط کار را از دیگر وظایف برشمرد و گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، باید تلاش کنیم تا آینده بهتری برای خود و کشور رقم بزنیم.

وی به اقدامات چندساله اخیر مدیرعامل و هیات مدیره راه‌آهن برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح تجمیع قراردادها برای کارکنان پیمانکاری شرکت راه‌آهن جهت افزایش امنیت شغلی آن‌ها ازجمله این کارها بوده که طی این طرح، حدود ۱۰‌هزار نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت راه‌آهن که در قالب ۳۵۰ شرکت مشغول به کار بودند در ۱۰‌شرکت تجمیع شدند و نگرانی‌های آن‌ها در مورد زمان پرداخت حقوق و مزایا تا حدودی کاهش یافت.

وی یادآور شد: وظیفه ما بهبود معیشت کارکنان است و اقدامات انجام‌شده در این راستا، هرچند موثر بوده اما در برخی بخش‌ها نتوانسته‌ایم آن‌چه مدنظرمان بوده انجام دهیم.

عاشوری توجه به توسعه راه‌آهن را دیگر وظیفه همکاران برشمرد و گفت: راه‌آهن به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی باید روزبه‌روز توسعه باید زیرا در هر تن باری که به روی ریل می‌رود یک‌هفتم بخش جاده‌ای، گازوئیل مصرف می‌شود و این به معنی مصرف سوخت و آلودگی کم‌تر هوا، کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی بیش‌تر است.

وی با یادآوری این‌که اقدامات انجام‌شده در راه‌آهن با نقطه اوج و مطلوب شرکت فاصله دارد تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات، آینده خوبی پیش روی راه‌آهن است و سعی و تلاش تمامی همکاران راه‌آهن، ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر به هم‌وطنان و جامعه است.

محیط کار، پایگاهی برای دفاع از اسلام و نظام

داوود عباس‌زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: طبق قاعده نفی سبیل باید طوری عمل کنیم که جلوی نفوذ دشمن گرفته شود، زیرا توسعه پایدار درگرو امنیت پایدار است.

به گفته عباس زاده؛ امنیت با آمادگی دفاع به دست می‌آید و آمادگی مصداق بارز پدافند غیرعامل است.

وی افزود: کشوری که در زمان دفاع مقدس قادر نبود به عدد رزمندگان کفش و لباس نظامی تهیه کند و به لحاظ ادوات نظامی در مضیقه بود و با کم‌ترین امکانات جنگ را اداره کرد، امروز به قدرتی منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل‌شده است و در حال حاضر درزمینه‍‌های هوا-فضا و موشکی، سانتریفیوژها و شبیه‌سازی، نانوتکنولوژی، رادیو داروها و داروهای مختلف و پلیمر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن بابیان این‌که هدف از بازخوانی عملکرد شهدا و برگزاری یادواره برای آنان، توقف در زمان جنگ نیست، گفت: عملکرد و فرهنگ شهدا و جانبازان، ماندگار است و کمک گرفتن از ارواح طیبه شهدا درحرکت و پیشرفت کشور بسیار موثر است.

وی با اشاره به این‌که هر کاری که انجام می‌دهیم باید به بهره‌وری منتج شود ادامه داد: خدمت صادقانه و بی‌منت، ولایت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، خلاقیت، فوق‌العاده کار کردن، امانت‌دار بودن و رعایت حقوق شهروندی ازجمله وظایف ما بسیجیان است و باید میز کار و محیط کار را به پایگاهی برای دفاع از اسلام و نظام قرار دهیم.

در این مراسم همکاران در پلیس راه‌آهن، حراست و کارکنان بسیجی حضور داشتند و قائم‌مقام مدیرعامل از زحمات آن‌ها برای بهبود و توسعه خدمات راه‌آهن در زمینه افزایش حمل بار و مسافر تشکر کرد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.