• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

در حضور رئیس‌جمهور پروژه خط راه‌آهن تبریز-میانه تا ایستگاه بستان‌آباد می‌رسد

  • کد خبر : 4376
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
در حضور رئیس‌جمهور پروژه خط راه‌آهن تبریز-میانه تا ایستگاه بستان‌آباد می‌رسد

0 (0) به گزارش آناج، مسعود پزشکیان در نطق پیش از خطبه نماز جمعه تبریز با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء برای احیاء دریاچه ارومیه ۲ پروژه بزرگ را کلید زده است، ابراز داشت: تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان پول صرف شده و برای ادامه کار و تمام پروژه‌ها در عرض ۱۸ ماه، ۸۰۰ میلیارد دیگر […]

0
(0)

به گزارش آناج، مسعود پزشکیان در نطق پیش از خطبه نماز جمعه تبریز با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء برای احیاء دریاچه ارومیه ۲ پروژه بزرگ را کلید زده است، ابراز داشت: تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان پول صرف شده و برای ادامه کار و تمام پروژه‌ها در عرض ۱۸ ماه، ۸۰۰ میلیارد دیگر لازم است.
وی با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه، خاطرنشان ساخت: پروژه دیگر جهت احیای دریاچه ارومیه انتقال بخشی از فاصلاب شهری تبریز به مقدار ۱۶۰ میلیون متر مکعب است که پس از تصفیه به سمت دریاچه هدایت خواهد شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد قطار تبریز-میانه تا اردیبهشت ماه به بستان‌آباد برسد و افزود: همچنین مجوز انتقال خط اتیلن ۱۵۴ کیلیومتری از میاندوآب به تبریز صادر شده که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون یورو برای توسعه پتروشیمی هزینه خواهد شد بطوریکه برای حدود ۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی بیان داشت: در گوگان، ممقان‌، باسمنج، خسروشهر و سردرود هم #مرکز_بهداشت زده‌ایم و پزشکان متخصص در آنجا مستقر می‌شوند تا بیماران دیگر برای مشکلات درمانی به تبریز نیایند.
نایب رئیس مجلس دهم در پایان صحبت‌های خود اذعان کرد: در تهران نمایندگان استان به‌خاطر موقعیتی که دارند هر وقت بخواهند با وزرا تشکیل جلسه می‌دهند و دیگر مثل گذشته دو ماه پشت نوبت نمی‌مانیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.