• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

در هفته‌نامه حمل‌ونقل بخوانید: دیپلماسی حمل‌ونقلی

  • کد خبر : 395
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

0 (0) در هفته‌نامه حمل‌ونقل بخوانید: دیپلماسی حمل‌ونقلی شماره 131 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تکیه بر مهم‌ترین موضوعات این صنعت، به بازار نشر نشریات تخصصی آمد. پیشنهاد ما خواندن دقیق این شماره است، چراکه در قالب نوشتارهای مختلف، مهم‌ترین دغدغه‌های این بخش از نظر گذرانده شده است. شماره 131 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تکیه بر مهم‌ترین موضوعات […]

0
(0)

در هفته‌نامه حمل‌ونقل بخوانید: دیپلماسی حمل‌ونقلی

شماره 131 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تکیه بر مهم‌ترین موضوعات این صنعت، به بازار نشر نشریات تخصصی آمد. پیشنهاد ما خواندن دقیق این شماره است، چراکه در قالب نوشتارهای مختلف، مهم‌ترین دغدغه‌های این بخش از نظر گذرانده شده است.

شماره 131 هفته‌نامه حمل‌ونقل با تکیه بر مهم‌ترین موضوعات این صنعت، منتشر شد. در این شماره، در قالب نوشتارهای مختلف، به مهم‌ترین دغدغه‌های بخش حمل‌ونقل پرداخته شده است.

در سرمقاله این شماره، به قلم وزیر راه‌وشهرسازی دولت اصلاحات، یادداشتی راهبردی با موضوع «تقویت ارتباطات بین‌المللی در راستای توسعه و پیشرفت دیپلماسی حمل‌ونقل» نوشته شده که نگارنده در آن ضمن بیان اهمیت روابط بین‌المللی در دنیای امروز و اهمیت موضوع حمل‌ونقل به‌عنوان یک بخش مهم از اقتصاد جهانی، به تاثیر نهادها و کنوانسیون‌های جهانی در این حوزه پرداخته که با قوانین خود در سطح بین‌المللی ایجادگر نظم نوین جهانی می‌شوند. احمد خرم گسترش کریدورهای بین‌المللی از شرق تا غرب عالم را شاهد مثالی بر مدعای خود می‌داند و از تاثیر این کریدورها بر کاسته شدن از هزینه‌های حمل‌ونقلی می‌نویسد. وزیر راه‌وشهرسازی دولت اصلاحات همچنین رقم خوردن اتفاقات سیاسی‌ همچون برجام را نقطه آغازی برای ارتباطات بیش‌تر بین‌المللی و مطرح شدن نام ایران به‌عنوان کشوری که بر چهارراه ترانزیتی در نقطه مهمی از جهان قرار گرفته ارزیابی و برای رقم خوردن چنین اتفاقات خوبی اظهار امیدواری کرده است.

عکس یک این شماره هم به موضوع مهمی در صنعت هوایی کشور با عنوان «بخش خصوصی برای واگذاری فرودگاه‌ها نیامد» اختصاص دارد و از زبان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از آمادگی دولت برای واگذاری بعضی از فرودگاه‌ها به بخش خصوصی و عدم آمادگی بخش خصوصی برای تصاحب چنین عنوان و مسئولیتی پرده برداشته است. پیشنهاد ما این است که این گفت‌وگو را تا انتها بخوانید و نظر خود را برای ما ارسال کنید.

«دیپلماسی حمل‌ونقلی» تیتر اصلی این شماره است که از اتفاق مهمی که پس از توافق هسته‌ای حاصل شده، می‌گوید. امضای قراردادهای تامین مالی طرح‌های زیرساختی کشور با بانک‌های مطرح اروپایی و کشورهای توسعه‌یافته آسیایی رخداد مهمی است که در این شماره به آن پرداخته شده است. در این گزارش تجربه سایر کشورها در این زمینه مطرح شده و به تاثیر این اقدامات جهت ایجاد اشتغال برای نیروی کار کشور پرداخته شده است.

در صفحات دیگر نشریه نیز مباحثی با عنوان بررسی حوادث رانندگی، تحلیل وضعیت بنادر کشور و مسببان آلودگی هوای پایتخت مطرح شده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.