• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین

  • کد خبر : 10320
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین

0 (0) دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین گروه حمل و نقل ریلی مپنا با حضور در نمایشگاه اینوترنس 2018 برلین موفق به مذاکره با شرکت‌های ریلی اروپا، روسیه، شرق و جنوب آسیا و خاورمیانه شدند. تین‌نیوز | گروه حمل و نقل ریلی مپنا با حضور در نمایشگاه اینوترنس 2018 برلین موفق به مذاکره با شرکت‌های […]

0
(0)

دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین

گروه حمل و نقل ریلی مپنا با حضور در نمایشگاه اینوترنس 2018 برلین موفق به مذاکره با شرکت‌های ریلی اروپا، روسیه، شرق و جنوب آسیا و خاورمیانه شدند.

دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین
تین‌نیوز | گروه حمل و نقل ریلی مپنا با حضور در نمایشگاه اینوترنس 2018 برلین موفق به مذاکره با شرکت‌های ریلی اروپا، روسیه، شرق و جنوب آسیا و خاورمیانه شد.

به گزارش تین‌نیوز، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوترانس که از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی بین‌المللی در صنعت ریلی است نمایندگان گروه مپنا حضور چشمگیری داشتند.

گروه مپنا برای سومین بار امسال در نمایشگاه اینوترنس برلین شرکت کرد و با استقرار در سالن شماره یک، به معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه بین‌المللی پرداخت.

عباس علی‌آبادی، مدیرعامل گروه مپنا که در غرفه مپنا و سایر بخش‌های این نمایشگاه حاضر شد و با مدیران شرکت‌های حاضر به مذاکره پرداخت، دیگر نمایندگان گروه مپنا متشکل از مدیران ارشد بخش حمل‌ونقل ریلی با همراهی مدیریت ارتباطات و بازار، جلسات و مذاکراتی با همتایان خود در شرکت‌هایی از اروپا، روسیه، شرق و جنوب آسیا و خاورمیانه و… داشتند که انتظار می‌رود نتایج ثمربخشی در پیشبرد پروژه‌های جاری و هم‌چنین زمینه‌سازی برای همکاری‌های آتی با این شرکت‌ها را فراهم نماید.

هم‌چنین غرفه گروه مپنا علاوه بر حضور نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی، شاهد حضور مقامات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران شرکت‌های خصوصی حمل‌ونقل ریلی بود که به مذاکره با مدیران مپنا برای عقد قرارداد و مشارکت در پروژه‌ها پرداختند.

شهر برلین با اجرای تعداد زیادی از پروژه‌های ریلی و استقرار بیش از 220 شرکت فناوری در حوزۀ حمل‌ونقل، به مرکز اصلیِ این صنعت در آلمان و اروپا تبدیل شده است. در نمایشگاه اینوترانس 2018 نیز شرکت‌های بزرگ حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی ازجمله  GE، زیمنس، بمباردیه و آلستوم با در اختیار گرفتن غرفه‌های بزرگ با طراحی‌های مدرن، سعی در تثبیت جایگاه و گسترش فعالیت خود در بازار پررونق حمل‌ونقل ریلی داشتند. بریتانیا، کره جنوبی، فرانسه و چین نیز با تشکیل پاویون‌ به ارائه توانمندی‌ها و برجسته‌سازی فعالیت‌ها و گسترش بازار شرکت‌های خود در سطح بین‌المللی پرداختند. شرکت‌های هندی و تایوانی نیز تلاش ‌کردند حضور پررنگ‌تری در عرصه بین‌المللی داشته باشند.

شرکت‌های چینی با حضور پرتعداد به رایزنی و تلاش در جهت ایجاد بازار و جلب مشتری برای محصولات خود پرداختند. شرکت CRRC، بزرگ‌ترین شرکت ریلی چین که در بازارهای بین‌المللی نیز حضور پررنگی دارد، تلاش کرد با راه‌اندازی غرفه‌ای مجهز و وسیع و با نمایش به‌روزترین لوکوموتیوهای خود در فضای باز نمایشگاه، به‌عنوان رقیبی جدی برای شرکت‌های اروپایی و در بازارهای اروپایی اعلام حضور کند.

در فضای باز نمایشگاه نیز بیش از 145 محصول جدید شرکت‌های مختلف، شامل لوکوموتیوهای هیبرید و هوشمند و اتوبوس‌های برقی و دیگر وسایل حمل‌ونقل ریلی برای حاضران به نمایش درآمد.

تمرکز بر اتوبوس‌های برقی و نقش آن‌ها در حفظ محیط‌زیست، ازجمله قسمت‌های جدید فضای باز نمایشگاه بود.

علاوه بر نمایش محصولات در فضای باز نمایشگاه، شرکت‌های حاضر در اینوترانس با نمایش ماکت‌های کوچک محصولات ریلی، ازجمله اتاقک‌ها و لوکوموتیوها و سامانه‌های تنظیم عبور و مرور ریلی در درون غرفه به معرفی این محصولات به مخاطبان خود پرداختند.

هوشمندسازی، دیجیتال‌سازی و اینترنت اشیا و نیز واقعیت مجازی به‌عنوان روندهای جدید و رو به رشد حوزه فناوری در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشتند و شرکت‌های پیشرفته تلاش کردند که دستاوردهای خود را درزمینه تلفیق این روندها با محصولات خود به نمایش بگذارند.

برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعاتی هم‌چون بررسی چالش‌های اصلی حوزه حمل‌ونقل ریلی، فناوری‌های جدید به کارگرفته‌شده در این حوزه، روند حضور زنان در عرصه صنعت حمل‌ونقل ریلی ازجمله بخش‌های جانبی این نمایشگاه بود. ضمن آن‌که دوره‌های آموزشی و تورهای کاریابی نیز برای حاضران در نمایشگاه برگزار می‌شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.