• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

دستگیری سارق ادوات ریلی محور قزوین – رشت

  • کد خبر : 24737
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
دستگیری سارق ادوات ریلی محور قزوین – رشت
پس از برگزاری جلسات متعدد توسط ماموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس راه آهن شمالغرب و کشور راهکار‌ها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محور ریلی قزوین- رشت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد توسط ماموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس راه آهن شمالغرب و کشور راهکار‌ها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.

او ادامه داد: ماموران در پی کسب خبر درباره اینکه یک دستگاه خودرو در محور ریلی با پلاک مخدوش در حال متواری است بلافاصله واحد گشت پاسگاه کوهگیر با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده قدیم “قزوین-رشت” خودرو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۱۲ عدد خاموت به همراه ابزار آلات سرقت کشف و سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

سردار حاجیان گفت: برای شناسایی و دستگیری همدست سارق و مالخران و در اجرای دستور مقام قضایی، سارق در اختیار پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت و با اقدامات فنی صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم توسط پلیس قزوین و روشن شدن زوایای پنهان جرم، اکیپی از ماموران پلیس راه آهن کشور با عزیمت به استان شمالی کشور یکی از مالخران را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل ضایعاتی مالخر ۳۸۱ عدد پیچ شروب و فنر وسلو کشف و اموال کشف شده به نماینده راه آهن تحویل داده شد.

به گفته او، مالخر هم با معرفی به مراجع قضائی در قزوین با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارق در بازجوئی فنی ماموران به ۱۰ فقره سرقت پیچ شروب و فنر وسلو به بیش از ۲ هزار عدد در محور ریلی قزوین- رشت اعتراف کرد ف گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24737

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.