• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

دهمین دوره مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن با مسابقه بین دو تیم شمالشرق(۲) و تهران به کار خود پایان داد 

  • کد خبر : 13157
  • ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
دهمین دوره مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن با مسابقه بین دو تیم شمالشرق(۲) و تهران به کار خود پایان داد 

0 (0) دهمین دوره مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن این دوره از مسابقات شنبه مورخه ۹۷/۱۰/۱ به میزبانی راه آهن شمالشرق۲  و با شرکت تیم های والیبال ؛ آذربایجان، لکوموتیو کرج، شرق، فارس، خراسان، اراک یزد، زاگرس، جنوبشرق، هرمزگان، شمالشرق ۱ و ۲، تهران و شمالغرب با برگزاری ویژه مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی […]

0
(0)

دهمین دوره مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن

این دوره از مسابقات شنبه مورخه ۹۷/۱۰/۱ به میزبانی راه آهن شمالشرق۲  و با شرکت تیم های والیبال ؛ آذربایجان، لکوموتیو کرج، شرق، فارس، خراسان، اراک یزد، زاگرس، جنوبشرق، هرمزگان، شمالشرق ۱ و ۲، تهران و شمالغرب با برگزاری ویژه مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی ۹ دی شهر گرگان آغاز گردید.

افتتاحیه مسابقات

در این مراسم مهندس قربانی مدیرکل راه آهن شمالشرق2 از اعتماد مدیر کل رفاه و سلامت و کمیته اجرایی مسابقات به جهت واگذاری میزبانی این دوره از مسابقات به راه آهن شمالشرق ۲ تشکر و قدر دانی نمودند و با عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات از ورزشکاران بازی های زیبا و جوانمردانه را خواستار شدند.

ایشان ابراز نمودند ورزش امروزه یکی از مهمترین امور زندگی انسانهاست و رسانه ها نیز نقش بسزایی در افزایش فرهنگ ورزشی را ایفاد می نمایند.

ناییج معاون مدیر کل رفاه و سلامت ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل و خیر مقدم به ورزشکاران این دوره از مسابقات توسعه و گسترش ورزش کارکنان را در تمامی مقاطع و رشتهای مختلف ورزشی نوید دادند.

 مرحله مقدماتی

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن با حذف ۶ تیم؛ شرق، فارس، هرمزگان، کرج، زاگرس و شمالغرب به کار خود پایان داد.

در ادامه مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن روز سه شنبه چهارم دی ماه ۹۷ مسابقات در چهار گروه در محل مسابقات سالن ۹ دی گرگان برگزار و ۸ تیم برتر به مرحله بعد راه یافتند .

در پایان بازیهای دور اول، هشت تیم برتر این دوره از مسابقات “راه آهن تهران، شمالشرق ۱ و ۲، آذربایجان، اراک، جنوب شرق ،یزد و خراسان به مرحله بعد صعود نمودند.

 مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن روز پنجم دی ماه با حضور تیمهای اداره کل راه آهن جنوب شرق، شمالشرق ۱ و ۲ و تهران در محل برگزاری این دوره از مسابقات سالن ۹ دی شهر گرگان پایان گرفت. 

فینال و رده بندی و مراسم اختتامیه 

در مرحله پایانی این مسابقات پنج شنبه بین تیمهای شمالشرق۱ و جنوب شرق جهت کسب عنوان سومی و تیمهای شمالشرق ۲ و تهران جهت کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت نموند.

فینال مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن با مسابقه بین دو تیم شمالشرق(۲) و راه آهن تهران به کار خود پایان داد.

در ادامه مسابقات والیبال سراسری کارکنان راه آهن امروز پنجشنبه ۶ دی  ماه ۹۷ فینال مسابقات با قهرمانی شمالشرق(۲) و نایب قهرمانی تهران در سالن ۹ دی شهر گرگان با حضور  بیش از ۴۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد.

تیمهای جنوب شرق و شمالشرق ۱ به ترتیب عنوان سوم و چهارمی را از آن خود نمودند.

پس از پایان مراسم اختتامیه هدایای از سوی اداره کل رفاه و سلامت به رسم یاد بود به نفرات اول تا سوم تعلق گرفت. 

جناب آقای مهندس نائیج معاون مدیر کل امور رفاه راه آهن ج.ا.ا در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری والیبال راه آهن ج.ا.ا ضمن تقدیر از میزبانی راه آهن شمالشرق۲ گفت: این دور از مسابقات یکی از بهترین دوره از لحاظ کیفی و کمی بوده که رقابتهای خوبی را در این چند روزشاهد بودیم و انصافا شان و منزلت کارکنان راه آهن ج.ا.ا حفظ و در کنار رقابت شاهد رفاقت بودیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.