• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans)

  • کد خبر : 10314
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans)

0 (0) دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans) دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans) در روزهای پایانی شهریور ماه در کشور آلمان برگزار شد. این نمایشگاه که هر دوسال یکبار بر پا می‌شود، مهمترین نمایشگاه جهان در زمینه ارائه فناوری­‌های روز در حوزه حمل‌ونقل ریلی محسوب می‌شود. نمایشگاه در […]

0
(0)

دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans)

دستاوردهای مپنا در اینوترنس 2018 برلین

دوازدهمین نمایشگاه بین‌­المللی حمل‌ونقل برلین موسوم به «اینوترنس» (Innotrans) در روزهای پایانی شهریور ماه در کشور آلمان برگزار شد. این نمایشگاه که هر دوسال یکبار بر پا می‌شود، مهمترین نمایشگاه جهان در زمینه ارائه فناوری­‌های روز در حوزه حمل‌ونقل ریلی محسوب می‌شود. نمایشگاه در پنج بخش با زیرشاخه‌های تکنولوژی راه‌­آهن، زیرساخت‌­های راه‌آهن، حمل‌ونقل عمومی، ساخت تجهیزات داخلی و احداث تونل برگزار شد.

در نمایشگاه امسال تعداد 2761 شرکت از 55 کشور جهان به عنوان مشارکت­ کننده حضور داشتند؛

به‌کارگیری هوش مصنوعی در ترددهای ریلی، بهره­‌گیری از امکانات دیجیتال برای اطلاع­‌رسانی به مسافران، توجه به حفاظت از محیط زیست در فعالیت‌­های ریلی و سیستم‌­های ایمنی در راه‌­آهن از جمله موضوعات ویژه و مورد توجه شرکت­‌های تولید کننده­ محصولات ریلی و بازدیدکنندگان از غرفه‌­ها در این نمایشگاه بود. در بخش جانبی این نمایشگاه موضوعاتی از جمله پنل­‌های تخصصی، دوره‌­های آموزشی و تورهای کاریابی نیز برگزار ­شد که با استقبال خوبی نیز از سوی شرکت کنندگان همراه بود.

یکی از تفاوت‌­های مهم اینوترنس با نمایشگاه­‌های مشابه، استفاده­ بهینه، نوآورانه و پُربار از فضای باز نمایشگاهی است. در فضای باز اینوترنسِ دوازدهم انواع واگن­‌های باری و مسافری، انواع واگن‌­های مخزن‌­دار، قطارهای سریع‌­السیر، انواع لکوموتویوهای هیبریدی و هوشمند، اتوبوس­‌های برقی و دیگر دستاوردهای شرکت‌های تولید کننده­ صنایع ریلی به نمایش در آمد. در این نمایشگاه همچنین 50 نوآوری در صنعت ریلی از 15 کشور جهان به نمایش گذاشته شد.

در زمان نمایشگاه تمام متروها و اتوبوس‌­های برلین مسافرین را به رایگان جابه‌­جا می‌­کردند، تاکسی‌­ها قیمت‌­های پایینی داشتند، هتل­‌ها در برنامه­‌های خود خدمات و تسهیلات ویژه برای مسافران اینوترنس تدارک دیدند، خطوط اینترنت و فضاهای مجازی برای کمک به بازدیدکنندگان از نمایشگاه خدمات ویژه­‌ رایگان ارایه می‌­کردند و فضای نمایشگاه و خیابان­‌های اطراف آن به گونه‌­ای تجهیز شده بود که بیشترین آرامش را برای بازدیدکنندگان برای بهره‌­برداریِ هر چه بهتر و آسان­تر از امکانات نمایشگاه  فراهم میکرد. برلین امروز با اینوترنس و گسترش فعالیت­‌هایی که به تبع اینوترنس در آن انجام شده به مهمترین مرکز صنعت ریلی اروپا تبدیل شده است.
«اینوترنس» از یک سو به شرکت‌­های بزرگ ریلی مانند آلستوم، زیمنس، بمباردیر، اشتدلر، میتسوبیشی ، ….. و کشورهای پیشرو و مهم در صنعت ریلی مانند فرانسه، انگلستان، آمریکا، آلمان، ژاپن و … شرایطی را فراهم می‌کند که با حضوری فعال و پُر طمطراق در نمایشگاه موقعیت خود را به عنوان شرکتی برجسته در تجارت ریلی جهان تثبیت کنند؛ از سوی دیگر برای کشورهایی مانند چین، هندوستان، تایوان، … که در تلاش برای کسب سهمی بیشتر از بازار پرسود تجارت ریلی جهان هستند این امکان را فراهم می­‌کند که با حضور مؤثر در نمایشگاه توانمندی‌­های خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

مهمترین غرفه­ ایرانی حاضر در این نمایشگاه غرفه­ «گروه مپنا» بود؛ شرکتی که تمرکز اصلی آن بر روی تولید لکوموتیو و تعمیر و بازسازی آن است و فعالیت­‌هایی نیز در بخش زیرساخت دارد. حضور حقیرانه­ 2 دیگر شرکت ایرانی (یک دانشگاه و یک شرکت خدمات نمایشگاهی) در این نمایشگاه نیز نمی­‌توانست امکان ارایه­ تصویری مناسب از توانمندی­‌های صنعت ریلی ایران و گستره­ی وسیع فعالیت‌­های در حال اجرا در کشورمان را فراهم کند.

نمایشگاه حمل و نقل برلین (InnoTrans) مهم ترین نمایشگاه در زمینه ارائه فناوری های روز در زمینه حمل و نقل در برلین است. نمایشگاه فناوری های حمل و نقل برلین تمامی ٤٠ سالن مرکز نمایشگاهی برلین را اشغال می کند و خود به پنج زیر شاخه تکنولوژی راه آهن، زیرساختهای راه آهن، حمل و نقل عمومی، ساخت داخلی و احداث تونل تقسیم شده است. کنگرهء تکنولوژیهای حمل و نقل، برنامه حمایتی سطح بالایی است که این رویداد تجاری را از نظر کیفیت تکمیل می کند. یکی از مهم ترین برنامه های این نمایشگاه، نمایش فضای باز آن است که در آن همه چیز از مخزن های واگن تا قطارهای سریع السیر در جاده ای معادل ٣٥٠٠ متر، نمایش داده می شود. بازار واقعی این نمایشگاه ، فضایی نوآورانه از اطلاعات و ارتباطات این بخش برای شما فراهم کرده است تا بتوانید اطلاعات و آگاهی تان را از غرفه داران، محصولات، و فرصت های شغلی آنها به روز کنید. با حضور حدود ٢٧٦٠ غرفه دار از ٥٥ کشور دنیا در سال ٢٠١٤، این نمایشگاه مهم ترین عرصه ی نمایش تجاری این صنعت به شمار می آید. بیش از ١٣٣٠٠٠ بازدیدکننده تجاری از ١٤٦ کشور دنیا، ٤٠ سالن این نمایشگاه و همچنین بخش فضای رو باز آن را در سال ٢٠١٤ اشغال کردند.

ویدئوی نمایشگاه حمل و نقل برلین (InnoTrans)

درباره نمایشگاه حمل و نقل برلین (InnoTrans) بیشتر بدانید!

نمایشگاه تکنولوژی های حمل و نقل برلین در تمام زمین نمایشگاهی برلین گسترش یافته است و فضایی برابر با ٢٠٠٠٠٠ متر مربع را اشغال می کند. جهت تضمین سهولت و دسترسی بازدیدکنندگان و غرفه داران ، این نمایشگاه به پنج بخش مختلف تقسیم شده است:

  1. تکنولوژی راه آهن
  2. زیرساخت راه آهن
  3. حمل و نقل عمومی
  4. بخش داخلی
  5. احداث تونل

نمایشگاه حمل و نقل آلمان – بستری از فرصت های تجاری:همه ی بازدیدکنندگان و غرفه داران این نمایشگاه به اندازه ی محصولات و خدماتی که در آن ارائه می شود، متنوع هستند. بازدیدکنندگان تجاری از ١٤٦ کشور دنیا، و همه ی بخش های این صنعت در نمایشگاه های اخیر برلین در این حوزه رفته اند.

نمایشگاه InnoTrans برلین – همگام با آخرین و جدیدترین توسعه ها در این صنعت:در طوال ٤ روز در ماه سپتامبر که دنیای تکنولوژی ها برای تبایدل نظرات و دیدگاه ها با هم دیدار می کنند، این نمایشگاه با بیش از ٢٧٠٠ غرفه دار در ٤٠ سالن نمایشگاه و فضای رو باز آن با برنامه های حمایتی سطح بالا گرد هم می آیند.

برنامهء شروع، جشن افتتاحیه خواهد بود که بیش از ١٠٠٠ مهمان از جوامع سیاسی و رسانه ای در آن حضور می یابند.

همایش تکنولوژی های حمل و نقل برلین شامل انجمن گفت و گو نیز می باشد. نمایش های غرفه ای در بخش سخنرانی و مدیرعاملان شرکت راهنمای تور، در آخرین روز نمایشگاه برگزار می شود. برنامه های حمایتی به همرا کنفرانس ها پس از پایان نمایشگاه برگزار می شوند.

نمایشگاه تونل و راه آهن آلمان ٢٠١٨ بیش از یک رویداد معمولی است:رویدادهای متعدد دیگری همچون جشن افتتاحیه در حوزه ی نمایشگاه حمل و نقل برلین نیز برگزار می شود.

همایش فناوری های حمل و نقل برلین نیز یکی دیگر از عناصر مهم این نمایشگاه به شمار می آید. بحث های فشرده و کارشناسانه ی با کیفیت ، موضوعات مرتبط با حمل و نقل را که امروزه توجه فعالان این صنعت را به خود جذب کرده است، توضیح می دهد و به بحث می گذارد.

غرفه دارن این نمایشگاه از بخش سخنرانی های این نمایشگاه برای ارائه و عرضه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند و همزمان، در غرفه های خود نیز به فعالیت می پردازند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.