• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دو خط ريلى كه ظرفيت محور جنوب را افزايش مى دهد

  • کد خبر : 1661
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
دو خط ريلى كه ظرفيت محور جنوب را افزايش مى دهد

0 (0) سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دوخطه شدن محور اهواز-اندیمشک ظرفیت محور جنوب را افزایش می‌دهد. به گزارش تین‌نیوز سعید رسولی گفت: در حال حاضر توجه به توسعه کیفی، ارتقای ایمنی، افزایش مطلوبیت سفر و جابه‌جایی بار در دستور کار راه‌آهن قرارگرفته است. رسولی عنوان کرد: در این راستا یکی […]

0
(0)

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دوخطه شدن محور اهواز-اندیمشک ظرفیت محور جنوب را افزایش می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز سعید رسولی گفت: در حال حاضر توجه به توسعه کیفی، ارتقای ایمنی، افزایش مطلوبیت سفر و جابه‌جایی بار در دستور کار راه‌آهن قرارگرفته است.

رسولی عنوان کرد: در این راستا یکی از اقدامات بسیار مهم، بازسازی محور جنوب در حدفاصل دورود تا اندیمشک پس از گذشت بیش از ۶۰ سال است که برای اولین بار بازسازی اساسی و به‌صورت کامل در حال انجام است و امیدواریم این کار تا پایان امسال به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که محور جنوب از فنی‌ترین محورهای شبکه ریلی کشور است، گفت: عملیات بازسازی این محور با توجه به وجود پل‌ها و تونل‌های فراوان انجام‌شده است. همچنین اجرای دوخطه اهواز-اندیمشک روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان این‌که راه‌آهن گفت : با اتمام بازسازی محور جنوب، امنیت شبکه و امنیت سیر در این محور افزایش پیدا می‌کند. همچنین سرعت تردد قطارها نیز با توجه به اقدامات انجام‌گرفته بیشتر خواهد شد.

رسولی اظهار کرد: راه‌آهن سراسری جنوب به شمال در سال ۱۳۰۶ کلنگ خورد و در سال ۱۳۱۷ بهره‌برداری شد و امسال که در سال ۹۶ قرار داریم، ۹۰ سالگی تأسیس راه‌آهن جنوب به شمال را می‌گذرانیم.

لینک کوتاه :

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.