• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دو زمین تنیس و دو زمین مینی تنیس با تکنولوژی هارد کورت در مجموعه اکباتان افتتاح شد.

  • کد خبر : 13957
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
دو زمین تنیس و دو زمین مینی تنیس با تکنولوژی هارد کورت در مجموعه اکباتان افتتاح شد.

0 (0) باحضور عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن: دو زمین تنیس و دو زمین مینی تنیس با تکنولوژی هارد کورت در مجموعه اکباتان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن ج.ا.ا ، در این مراسم که سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن، موسوی معاون مسافری و برخی مدیران شرکت راه‌آهن، مجتبی شیوا پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل […]

0
(0)

باحضور عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن:
دو زمین تنیس و دو زمین مینی تنیس با تکنولوژی هارد کورت در مجموعه اکباتان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی راه‌آهن ج.ا.ا ، در این مراسم که سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن، موسوی معاون مسافری و برخی مدیران شرکت راه‌آهن، مجتبی شیوا پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن و اعضای هیئت‌مدیره این صندوق، مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس کشور و اعضا هیئت تنیس استان تهران و قهرمانان تیم ملی این رشته ورزشی حضور داشتند، گزارشی از کارهای انجام شده و در دست اقدام درباره بازسازی و بهسازی این ورزشگاه، ارائه و از تمامی متصدیان راه‌اندازی این امکانات جدید ورزشی، تشکر و قدردانی شد.

ساخت مجموعه ورزشی تنیس مورد نظر با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون تومانی با مشارکت صندوق پس‌انداز راه‌آهن و بخش خصوصی صورت گرفته است.

استراتژی راه‌آهن حمایت از سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی است 
استراتژی راه‌آهن حمایت از سرمایه‌گذاری بخش های غیردولتی بوده و بدیهی است برای انجام فعالیت‌های ورزشی و رفاهی از مشارکت بخش غیردولتی و متخصصین و اهل فن استفاده خواهد شد.
سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره شرکت راه‌آهن در این مراسم با اعلام این مطلب، افتتاح زمین‌های تنیس این مجموعه را شروع یک حرکت ارزشمند ورزشی رفاهی خواند و افزود: توجه به توسعه امکانات رفاهی برای عموم مردم از جمله کارکنان هر سازمان، جزء مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولین هر بخش باید سرلوحه کارهای خود قرار دهند و شرکت راه‌آهن از گذشته، نامی درخشان و پرآوازه در حوزه ورزش داشته است.
وی با بیان اینکه در مأموریت‌های اصلی شرکت راه‌آهن نیز، واگذاری کار به بخش غیردولتی و استفاده از فرصت های سرمایه‌گذاری و رونق بخشیدن به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مورد نظر است، گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی از سوی دولت و مجلس در این زمینه صورت گرفته و قوانین خوبی به عنوان ابزار در اختیار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است.
رسولی با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط کلیه همکاران در حوزه های مختلف به ویژه مدیر کل و همکاران دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل برای تبدیل این فرصت‌ها به بسته‌های عملیاتی حمایتی افزود: این بسته‌ها برای ارائه به بخش غیردولتی داخلی و خارجی به منظور استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری آماده و در دسترس همگان قرار گرفته است.
رسولی با ابراز خشنودی از افتتاح زمین های تنیس استاندارد در مجموعه ورزشی و فرهنگی اکباتان، تشریح کرد: این مجموعه ارزشمند جزو سرمایه‌های ملی و در زمره بهترین مجموعه‌های ورزشی کشور است و این ظرفیت را دارد که جزو مجموعه‌های اول ورزشی کشور قرار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این مجموعه ورزشی، ارائه خدمت به خانواده بزرگ راه‌آهن است، گفت: اینکه مردم نیز از خدمات این مجموعه ورزشی استفاده کنند موجب مباهات راه‌آهن است و امیدواریم که مجموعه اکباتان در دور مجدد فعالیت خود، درخشان‌تر از گذشته پیش رود.
عضو هیئت مدیره راه‌آهن با یادآوری اینکه برای برداشتن قدم‌های بلندتر بایستی این اقدامات مستمر باشد، افزود: توسعه زمین فوتبال، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه استخر اکباتان نیز در دستور کار قرار دارد .
وی ضمن تشکر از تمامی متصدیان ایجاد و توسعه این زمین های ورزشی، اضافه کرد: قهرمانان و ورزشکاران عضو شرکت راه‌آهن، افتخارات زرین خانواده بزرگ راه‌آهن بوده و فارغ از نگاه بنگاهی، مجموعه ورزشی اکباتان یک سرمایه ملی است که مورد علاقه و تعصب همکاران در راه‌آهن است و همین امر موجب می‌شود کارها با کیفیت بهتری انجام شود.

رسولی با تشکر از اقدامات صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن، گفت: اعضای هیئت‌مدیره و مدیریت ارشد راه‌آهن، توسعه خدمات رفاهی به همکاران را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند و خوشبختانه صندوق، ظرفیت ارزشمندی در این باره دارد و نتیجه اقدامات آن همواره بر ای کارکنان برد – برد است.یعنی هم باید از امکانات ایجاد شده توسط این صندوق و هم از ارزش افزوده به وجود آمده ناشی از سرمایه گذاری های آن بهرمند شوند .

تأکید بر همدلی صندوق پس‌انداز کارکنان و راه‌آهن 
در این جلسه مجتبی شیوا پور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن، نیز با اشاره به اینکه راه‌آهن از صندوق خواسته است تا مسئولیت بهره‌برداری و استفاده از مجموعه‌های پارمیس و اکباتان را بر عهده بگیرد، گفت: ایجاد تحول کمی و کیفی و خدمت گذاری به همکاران راه‌آهن در زمره اقدامات ما قرار دارد و برای این توسعه، نیاز به روحیه و همدلی میان راه‌آهن و صندوق است.
همچنین در این مراسم امیرابراهیمی سرمایه‌گذار بخش خصوصی، حیدری پیشکسوت تنیس، شریفی مدیرکل امور سلامت و رفاهی، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشور طی سخنان با تشریح اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کردند این اقدامات توسعه یابد.

همچنین رضا صیقلی مدیر مجموعه اکباتان با اشاره به بازسازی سالن اول فرهنگی این مجموعه، از برنامه بازسازی سالن دوم و بهره‌برداری از زمین‌های چمن در آینده نزدیک خبر داد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.