• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

“ذوب” ماهانه ۱۰ هزار تن تقاضا برای تولید ریل دارد / توان تولید ریل ۷۲ متری

  • کد خبر : 24159
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
“ذوب” ماهانه ۱۰ هزار تن تقاضا برای تولید ریل دارد / توان تولید ریل ۷۲ متری
مدیرعامل ذوب آهن از توان تولید ریل ۷۲ متری و میزان تقاضای خرید این محصول توسط بخش دولتی و خصوصی خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از بورس پرس، منصور یزدی زاده در کنفرانس حمل و نقل ریلی فرصت ها، ظرفیت ها و رونق تولید گفت: تغییر در فرایند واردات ریل کار سختی بود اما این باور ایجاد و ریل مورد نیاز در ذوب آهن تولید شد. اکنون ریل ۱۸ متری تولید شده و می توان با کمک دانشگاه ریل ۷۲ متری نیز تولید کرد که نیاز به تغییرات در خط دارد و ۶ ماهه قابل انجام است .

وی افزود: با ظرفیت کنونی به راحتی می توان نیاز داخلی را تامین کرد و حتی طرح های توسعه ریل را پوشش داد. زمانی فولاد مورد نیاز ریل وارد می شد اما در حال حاضر فولاد ریل با پروژه vd تولید و سنگ آهن تبدیل به ریل می شود. متناسب با نیاز و تقاضا ماهانه ۱۰ هزار تن ریل تولید و تا ۲۲ بهمن تمام انواع ریل مورد نیاز معدن در ذوب آهن تولید می شود .

یزدی زاده ادامه داد: ریل ذوب آهن تا سرعت ۳۵۰ کیلومتر را پوشش می دهد برای سرعت های بالاتر هم در صورت نیاز تولید می شود. بخش خصوصی ۹ هزار تن ریل از ذوب آهن خریداری کرده که این نشان دهنده رقابتی بودن قیمت ها با نمونه های خارجی است. بخش دولتی نیز تقاضاهای ۱۵ هزار و ۱۳.۵ هزار تنی داشته و تقاضاهای دیگری از جمله برای محور چابهار در راه است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.