• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رئيس سازمان ملی استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید. 

  • کد خبر : 5278
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئيس سازمان ملی استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید. 

0 (0) معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید. معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران در ايستگاه راه آهن گرگان حضور بهم رسانده و با مدير كل راه آهن شمال شرق۲ ديدار نمود. در این دیدار سرکار خانم مهندس پیروز بخت سفر با قطار و […]

0
(0)

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید.

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران از ایستگاه راه آهن گرگان عازم تهران گردید

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران در ايستگاه راه آهن گرگان حضور بهم رسانده و با مدير كل راه آهن شمال شرق۲ ديدار نمود.

در این دیدار سرکار خانم مهندس پیروز بخت سفر با قطار و حمل و نقل سبز را سفری ایمن و راحت عنوان نمود وبه مدیران و مسئولین را برای سفر کردن با قطار و استفاده بهتر و بیشتر از حمل و نقل عمومی تشویق نمود و از مدیرکل و مجموعه کارکنان اداره کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 نیز بخاطر ارائه خدمات و تسهیل در امور مربوطه تقدیرو تشکر نمود .

محمد رضا قرباني در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي توضيحاتي در مورد حمل نقل سبز وبرخي از فعاليتهاي موثر حوزه امورمسافري و … بيان نمودند و حضور مقامات كشوري در استان گلستان نگارستان ايران زمين را باعث خوشحالي دانست و سفر آنان با قطار( حمل و نقل سبز ) را نشان دهنده ارج نهادن آن بزرگواران به اين حوزه دانست.

در ادامه سرکار خانم مهندس پیروز بخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي استاندارد ايران و مدیران استانها و مشاورین ایشان مورد بدرقه مدیران کل راه اهن شمالشرق2 و مدیرکل و مجموعه اداری اداره کل استاندارد استان گلستان قرار گرفتند و آرزوی سفری خوش و ایمن و راحت را خواستار شدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.