• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رابطه سینما و راه آهن یک رابطۀ دو سویه و تکاملی است

  • کد خبر : 3358
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
رابطه سینما و راه آهن یک رابطۀ دو سویه و تکاملی است

0 (0)   مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، به نقش ترغیبی جشنواره ها در ایجاد انگیزه میان فیلمسازان اشاره کرد و گفت: در کشور ما نمونه های مهمی از جشنواره ها مثل سینما حقیقت، رشد، فیلم کودک و … هستند […]

0
(0)

 

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، به نقش ترغیبی جشنواره ها در ایجاد انگیزه میان فیلمسازان اشاره کرد و گفت: در کشور ما نمونه های مهمی از جشنواره ها مثل سینما حقیقت، رشد، فیلم کودک و … هستند که توانستند جامعه هنری را با خود همراه سازند و ثمرۀ خوبی را از آن ها شاهد باشیم. همین که این جشنواره ها قوت قلبی به هنرمندان می دهند تا اثر برگزیدۀ خود را به فستیوال های معتبر جهانی ارسال کنند، باید آن ها را فرصتی مغتنم شمارد.

وی ادامه داد: گردهم آیی فیلمسازان و منتقدان، اهالی صنعت و مردم در یک مکانی تحت عنوان جشنواره باعث می شود تا تبادل اندیشه و دیدگاه بوجود آید و از این رهگذر پیشنهاداتی را برای رفع ایرادات و ابهامات فیلم و یا حمایت از آثار فیلمسازان جوان مستعد شاهد باشیم.

بازیگر فیلم سینمایی ” اینجا کجاست؟” رابطه سینما و راه آهن را از سال های بسیار دورتر یک رابطۀ دو سویه و تکامل دهندۀ همدیگر توصیف کرد و بیان داشت: جذابیت هایی که در حوزه ریلی شاهد هستیم، قاب های سینمایی که می توان در آن جا بست و قصه های جذابی که در یک مسیر می توان از آن خارج کرد و بسیار نکته های دیگر که در لوکیشن قطار می توانیم شاهد باشیم باعث شده تا قطار برای سینما گران همیشه جذاب باشد.

وی تصریح کرد: در کنار آن بهره گیری از رسانه ها برای نمایش توانمندی و کمک به حفظ محیط زیست، توسعه حمل و نقل، آرامش و امنیت سفر هم از مواردی است که راه آهن می تواند در فضای هنری و با تولید فیلم های کوتاه و بلند آن ها را به نحو احسن نمایش دهد.

امینی خواه به تازه ترین حضور در سریال “ستاره های عاشقی” و بازی در لوکیشن راه آهن کاشان اشاره کرد و گفت: در طول مدتی که در این فضا مشغول فیلمبرداری بودیم از نزدیک شاهد زحمات کارکنان ایستگاه بودم که با چه سختی مشغول کار کردن بودند. به واقع قطار جزو یکی از مطمئن ترین سفرهایی بوده که داشتم. یکی از زیباترین سفرهای زندگی ام در مسیر پاریس به هامبورگ و آمستردام بود که هیچ وقت از یادم نمی رود. در مسیر ریلی داخل کشور هم مسیر خرم آباد به شهر بیشه و درود به واقع جزو خاطره سازترین سفرهای ریلی من است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.