• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌آهن خرم‌آباد- دورود ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 27434
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
راه‌آهن خرم‌آباد- دورود ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: راه‌آهن خرم‌آباد- دورود هم اکنون ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا ، رضا خالقی ، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در استان کارهای بسیاری بزرگ شهری و خارج شهری انجام داده که زیرگذر بهارستان، راه‎آهن و آزادراه از جمله پروژه‌هایی بوده که انجام داده و یا در دست انجام دارد.

وی افزود: این قرارگاه در حال حاضر از راه ‌و شهرسازی لرستان و شهرداری استان طلب زیادی دارد.

خالقی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موسسات اقتصادی و مالی سرعت انجام پروژه‌های قرارگاه سازندگی کند شده که راه‌آهن خرم‌آباد- دورود نیز از این مهم مستثنی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: این پروژه تا زمانی که اعتبار کارخانه فولاد را داشت حائز پیشرفت خوبی بود و هم اکنون نیز ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما تغییر مدیریتی در قرارگاه سازندگی و کمبود اعتبارات سبب شد که سرعت انجام آن بسیار کند شود اما تعطیل نیست.

وی با بیان اینکه در جلسه اقتصادی مقاومتی ۲۱ بهمن‌ماه سال گذشته در استان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و تصمیمات خوبی اخذ شد، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده در هفته گذشته یک قسمت از اعتبارات را برای این پروژه توانستیم افزایش دهیم.

خالقی افزود: متاسفانه در بحث اوراق مشارکت سازمان برنامه و بودجه کشور هنوز مجوز را صادر نکرده و هنوز پروژه جان نگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: امسال دولت تمام توان و اعتبارات خود را روی پروژه‌هایی گذاشته که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و قطعا پروژه خرم‌آباد- دورود جزو این پروژه‌ها نیست.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مقام پیگیری کننده تلاشمان این است پروژه زنده بماند، به حرکت خود ادامه دهد و با تزریق اعتبارات مناسب به بهره‌برداری برسد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27434

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.