• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه‌آهن سلطان‌آباد با پیشرفت ۳۵ درصدی رها شده است

  • کد خبر : 28439
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
راه‌آهن سلطان‌آباد با پیشرفت ۳۵ درصدی رها شده است
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از رها شدن راه آهن سلطان آباد به سبزوار با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی انتقاد کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، بهروز محبی در مورد برخی عقب‌ماندگی‌ها در حوزه صنایع سبزوار اظهار داشت: در این حوزه البته در سال‌های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته اما برخی طرح‌ها و پروژه‌های بنیادی به صورت نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی صنایع در شهرستان دارای مشکلات ریشه‌ای هستند و همین سبب شده تا با ظرفیت پائین‌تری به فعالیت خود ادامه دهند.

محبی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه راه‌های شهرستان سبزوار خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی سبزوار به بردسکن، قوچان و اسفراین وضعیت مناسبی ندارد و در طول سال‌های اخیر به دلیل تصادفات متعدد و همچنین موارد فوتی و جرحی به مسیرهای مرگ در استان مشهور شده‌اند و باید برای ساماندهی آنها اقدامات عاجل صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در حوزه ریلی نیز شاهد عقب‌ماندگی تاریخی هستیم، سالهاست که طرح ریل سلطان آباد به سمت سبزوار کلید خورده اما همچنان پس از گذشت سال‌ها صرفا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

محبی بیان کرد: در این شرایط باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت بخش خصوصی شهرستان بهره گرفت و البته باید نظارت لازم بر عملکرد آنها نیز صورت بگیرد تا شاهد مواردی همچون مالیات‌گریزی نباشیم.

 

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر با حضور استاندار جدید در استان حرکت ابداعی خوبی با عنوان مثلث توسعه اقتصادی رقم خورده و در شرایطی که نمی‌توان چندان روی منابع دولتی حساب کرد طرح چنین دیدگاه‌هایی و حرکت در مسیر آنها می‌تواند در حوزه اقتصادی مثمرثمر باشد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28439

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.