• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه‌آهن مکلف به سیر ۱۲۰۰ کیلومتری قطارها در روز است

  • کد خبر : 32312
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
راه‌آهن مکلف به سیر ۱۲۰۰ کیلومتری قطارها در روز است
مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اشاره به توانایی سیر روزانه ۲۰۰۰ کیلومتری ترن ست، گفت: راه‌آهن مکلف به سیر روزانه قطارها به میزان ۱۲۰۰ کیلومتر است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم، محمد رجبی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفرها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می دهیم تا به درآمد بهتر برسیم.

 وی افزود: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده ولی با جدیت، رعایت پروتکل‌ها را دنبال کرده و می‌کنیم.

 مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کارهای خوبی برای نوروز ۱۴۰۰ انجام شده که از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی ۲۵ دستگاه مولد و ۹ رام قطار تندروی پردیس (ترن‌ست) اشاره کرد که به دنبال آماده‌سازی بیشتر و افزایش سیر این قطارها هستیم.

 رجبی گفت: با قطارهای تندروی پردیس سفرهای یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

 وی گقت: باید به دنبال ارتقای ظرفیت‌های فنی باشیم، چون در زمان حاضر راه‌آهن به ازای هر لکوموتیو مکلف به سیر قطارها به میزان ۱۲۰۰ کیلومتر در روز است. این در حالی است که قطارهای تندرو پردیس (ترن‌ست) رجا توانایی روزی ۲۰۰۰ کیلومتر سیر را دارد.

 مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: روند بازسازی‌ واگن‌های بالای ۳۰ سال از محل تبصره ۱۸ باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این روند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32312

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.