• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌آهن یزد موفق به کسب رتبه برتر حمل بار شد

  • کد خبر : 6936
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
راه‌آهن یزد موفق به کسب رتبه برتر حمل بار شد

0 (0) راه‌آهن یزد موفق به کسب رتبه برتر حمل بار شد طی مدت سه ماهه سال جاری، پنج میلیون و ۶۸۳ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در اداره کل راه‌آهن یزد بارگیری و تخلیه شده است. تین‌نیوز |   راه‌آهن یزد طی سه‌ماهه اول سال در تناژ بارگیری، تن‌کیلومتر مبدا- مقصد و […]

0
(0)

راه‌آهن یزد موفق به کسب رتبه برتر حمل بار شد

طی مدت سه ماهه سال جاری، پنج میلیون و ۶۸۳ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در اداره کل راه‌آهن یزد بارگیری و تخلیه شده است.

راه‌آهن یزد موفق به کسب رتبه برتر حمل بار شد
تین‌نیوز | 

 راه‌آهن یزد طی سه‌ماهه اول سال در تناژ بارگیری، تن‌کیلومتر مبدا- مقصد و تن‌کیلومتر بار خالص حمل‌شده، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن یزد در این‌باره گفت: طی مدت سه ماهه سال جاری، مقدار پنج میلیون و ۶۸۳ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره‌کل بارگیری و تخلیه شده است.

سیدمصطفی داودی در این‌باره با ذکر آمار و ارقام توضیح داد: طی مدت مذکور، چهار‌میلیون و ۴۲۵هزار و ۸۸۴ تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ‌آهن مرکزی ایران، گندله‌سازی اردکان و معدن چادرملو به‌وسیله ۵۸هزار و ۱۵۴واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۹درصد رشد داشته است.

داودی

داودی اضافه کرد: با تلاش و همت همکاران در راه‌آهن یزد، در سه ماه،  یک‌میلیون و ۲۷۵ هزار و ۱۷۱ تن محموله از قبیل سنگ‌آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره‌کل تخلیه شده است.

مدیرکل راه‌آهن یزد ادامه داد: حجم بارگیری بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تن-کیلومتر بار خالص حمل‌شده با مقدار یک‌میلیارد و ۶۹۵میلیون و در تن-کیلومتر مبداـمقصد، با مقدار دو میلیارد و ۳۴۰میلیون به ترتیب ۱۴ و ۳ درصد رشد داشته است.

داودی افزود: با ثبت مقادیر مذکور، اداره کل راه‌آهن یزد طی سه‌ماهه ابتدایی سال جاری در تناژ بارگیری، ت‌کیلومتر مبدا-مقصد و تن‌کیلومتر بار خالص حمل‌شده، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اهمیت ویژه برنامه‌های اداره کل در راستای جذب هرچه بیشتر بار در منطقه تاکید کرد: در خردادماه سال جاری نیز ۳۰۰ تن محموله شیشه (کارخانه شیشه اردکان) به‌وسیله ۵ دستگاه واگن از اردکان به مقصد بندرعباس، بارگیری و حمل شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.