• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در آینده نزدیک

  • کد خبر : 8947
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در آینده نزدیک

0 (0) معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛ راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در آینده نزدیک موسوی از راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در راستای قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.             میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از […]

0
(0)
معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در آینده نزدیک

موسوی از راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در راستای قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.

راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای در آینده نزدیک

 

 

 

 

 

 

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای زیر نظر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق قانون برنامه ششم، دولت باید توجه خود را بر روی قطارهای حومه‌ای افرایش دهد در همین راستا مراحل قانونی برای راه‌اندازیشرکت قطارهای حومه‌ای در حال طی شدن است.

وی ادامه داد: در صورت تصویب راه‌اندازی شرکت قطارهای حومه‌ای میزان سرمایه‌گذاری برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل حومه‌ای افزایش می‌یابد.

موسوی تضمین بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران را مهم‌ترین عامل برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل حومه‌ای دانست و افزود: برای ورود سرمایه‌گذاران به بخش قطارهای حومه‌ای باید اقدامات تشویقی برای تضمین بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران را انجام دهیم که این خود نیازمند تخصیص بودجه خاص است.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه درباره ورود سرمایه‌گذاران به این بخش انجام شده است، گفت: در این مکاتبات میزان یارانه هر نفر برای سفر با قطار پیش‌بینی شده که در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه با این میزان یارانه می‌توانیم برای جذب سرمایه‌گذاران فراخوان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اثرگذاری نوسانات ارزی در تأمین ناوگان مسافری قطار، تصریح کرد: حدود 20 درصد از هزینه‌های شرکتحمل‌ونقل صرف تأمین ناوگان می‌شود که با افزایش قیمت‌ها هزینه‌های شرکت دو برابر می‌شود.

موسوی گفت: در جلساتی که با شرکت‌های حمل‌ونقلی داشتیم برآورد هزینه‌ها و قطعات مورد نیاز برای تأمین ناوگان ارائه شده که به زودی نتایج آن اعلام می شود.

انتهای پیام/

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.