• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌اندازی شرکت پیشتاز راه و شهر/ با هدفگذاری مناسب درصدد به دست آوردن بیشترین سهم در بازار توشه هستیم

  • کد خبر : 26312
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
راه‌اندازی شرکت پیشتاز راه و شهر/ با هدفگذاری مناسب درصدد به دست آوردن بیشترین سهم در بازار توشه هستیم
مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با اشاره به راه‌اندازی شرکت پیشتاز راه و شهر گفت: هدفگذاری مناسب درصدد به دست آوردن بیشترین سهم در بازار توشه هستیم.
0
(0)

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، مجتبی شیواپور در  آیین یین تجلیل از مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر در مجموعه انبار های توشه شرکت پیشتاز راه و شهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امروز با حضور در این مجموعه به شما به نمایندگی از دیگر همکاران زحمت‌کش در شرکت‌های تابعه و موسسه خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم.

شیواپور با بیان اینکه نام کارگر مبارک است، اضافه کرد: به خاطر دارم اوایل انقلاب، عده ای از کارگران نزد حضرت امام خمینی(ره) حاضر شدند. امام جمله ای را در آن جمع بیان کردند که در خاطر من مانده است و آن جمله این بود که« روز کارگر خوب و گرامی است چراکه خداوند خود مبدا کار و کاگری است؛ علت هم آن است که پروردگار هر روز در حال خلق یک پدیده است.» پس با وام گرفتن از این جمله همه ما باید افتخار کنیم که کارگر هستیم و فقط لباس هایمان متفاوت است و هیچ مزیتی نسبت به یکدیگر نداریم.

او در ادامه با تاکید براینکه موفقیت در اموری که به یک فرد سپرده می‌شود باعث برتری او نسبت به دیگران است، گفت: در این مجموعه، ظاهرا کار ساده‌ای انجام می‌شود؛ اما واقعیت امر این است که همکاران مستقر در این مجموعه حافظ اموال مردم هستند و این خود وظیفه ای سنگین است.

شیواپور افزود: روایت است که انس بن مالک می‌گوید هنگامی که رسول خدا (ص) از جنگ تبوک بازگشتند، سَعد انصارى به پیشواز ایشان آمده بود. پیامبر پس از آن که دست او را فشرد ، به وى فرمودند: «به چه سبب دستانت این گونه سخت و زبر شده است؟» او در جواب رسول خدا گفته است که بیل می زنم و طناب می کشم و خرج زندگی خانواده ام مى کنم. رسول خدا(ص) پس از شنیدن این جمله، دست وى را بوسیدند و فرمودند: «این دستى است که هرگز آتش به آن نمى رسد.»

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن اضافه کرد: امنیتی که در داخل کشور برای کارگران از جهت شغلی وجود دارد، در خارج از کشور نمی بینیم. از طرفی از لحاظ معنوی هم پیامبر اسلام چنین جایگاه و منزلتی را برای کارگران تشریح کرده اند. امیدوارم خداوند توفیق دهد تا همه ما که در گوشه‌ای مشغول خدمت هستیم، به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

شیواپور با تقدیر از عملکرد این مجموعه در نظم دهی امور حمل بار مسافران گفت: بازار توشه فرصت بسیار خوبی است و می‌تواند کسب و کار جدیدی برای راه آهن و صندوق ایجاد کند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است. از این رو هم تصمیم گرفته شد، مجموعه مستقلی برای این موضوع در صندوق درنظر گرفته شود. امروز هم می‌توانم این مژده را دهم که این شرکت با اعضای هیات مدیره بسیار قوی تشکیل شده است.

او در ادامه با تاکید بر این موضوع که هدف از تشکیل این شرکت، توسعه حمل خرده بار و توشه است، افزود: هدفگذاری در این شرکت این است تا در این کسب و کار تاثیرگذار باشیم و بتوانیم بیشترین سهم در این حوزه را به دست آوریم.

شیواپور در پایان گفت: وظیفه ما در صندوق حفظ و توسعه این شرکت و وظیفه شما همکاران ارجمند و زحمت‌کش، کار خوب و دقیق و بدون نقص است تا این شرکت به عنوان یک نشان معتبر در حوزه حمل بار توشه کشور مطرح شود.

در قسمت بعدی این آیین، کارگران حاضر در این مجموعه، پرسش هایی را از مدیرعامل صندوق پرسیده و پاسخ های خود را دریافت کردند.

گفتنی است در این آیین سید علیرضا محمودی، عضو هیات، محمدفرید کامران معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی مدیره موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و عباداله فروزش، مدیرعامل شرکت راه آهن حمل و نقل، شیواپور را همراهی می کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26312

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.