• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸

  • کد خبر : 15463
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸

0 (0) راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸ مدیرکل راه آهن شمال از راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸ خبر داد. گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح قطار گردشگری در مسیر ریلی شمال و منطقه سوادکوه تهران-سوادکوه (شیرگاه) نوروز […]

0
(0)

راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸
مدیرکل راه آهن شمال از راه‌اندازی قطار گردشگری مازندران در نوروز ۹۸ خبر داد.

گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: طرح قطار گردشگری در مسیر ریلی شمال و منطقه سوادکوه تهران-سوادکوه (شیرگاه) نوروز امسال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته دو تا سه قطار گردشگری برای مسافران راه اندازی شده است، افزود: تاکنون از قطار گردشگری مسیر سوادکوه خانواده کارکنان راه آهن شمال، بازنشستگان نیروی انتظامی استقبال بسیار خوبی کرده اند.

گران پاشا گفت: طرح قطار گردشگری شرق مازندران در مسیر ساری-اینچه برون برای نخستین بار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با حضور خانواده تعدادی از کارکنان استانداری اجرا شد.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه در حال حاضر چهار ریل باس در راه آهن شمال فعال است، افزود: یک قطار در نوروز به گردشگری اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت قطار‌گردشگری راه آهن شمال در منطقه سوادکوه تا ۳۷۰ نفر است، گفت: پیش بینی می‌شود در نوروز ۲۰ قطار گردشگری مسیر تهران-سوادکوه (شیرگاه) با ظرفیت ۱۵۰ تا ۳۰۰ نفر میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است.

گران پاشا با اشاره به اینکه ظرفیت قطار‌ گردشگری سوادکوه تا ۳۷۰ نفر است، گفت: مقصد قطار‌‎گردشگری تا پل‌سفید است و هماهنگی‌های لازم برای حضور این قطار‌گردشگری در شهر‌های زیراب و شیر‌گاه هم وجود دارد.

مدیر‌کل راه‌آهن شمال افزود: امسال گردشگران آلمانی و فرانسه نیز از قطار گردشگری تهران-سوادکوه (شیرگاه) استقبال کردند.

وی از امادگی راه اهن شمال برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: نیرو‌های انسانی، قطار‌های نجات، نگهبانان قطار نوروز امسال در ایستگاه‌های قطار استان مستقر هستند و آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی و خطوط ریل قطار بازسازی و بهسازی شده است، افزود: امسال در برخی ایستگاه‌های قطار استان در نخستین روز نوروز سفره هفت سین پهن شده است و با اجرای جشن‌های سنتی از مسافران نوروزی استقبال خواهد شد.

وی گفت: روزانه ۴ تا ۵ هزار مسافر از از طریق راه آهن شمال جابه جا می‌شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.