• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه آهن به خوبی پاسخگوی اشتیاق مردم به سفرهای ریلی بوده است

  • کد خبر : 4098
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
راه آهن به خوبی پاسخگوی اشتیاق مردم به سفرهای ریلی بوده است

0 (0) علیرضا رشیدیان روز جمعه در بازدید از ایستگاه راه آهن مشهد افزود: با توجه به حساسیت های حوزه پرواز از جمله سانحه هوایی اخیر، گرایش مردم برای سفر با قطار و خودروهای شخصی در نوروز امسال افزایش یافته است و راه آهن به این نیاز مردم به خوبی پاسخ داده است. وی در […]

0
(0)

علیرضا رشیدیان روز جمعه در بازدید از ایستگاه راه آهن مشهد افزود: با توجه به حساسیت های حوزه پرواز از جمله سانحه هوایی اخیر، گرایش مردم برای سفر با قطار و خودروهای شخصی در نوروز امسال افزایش یافته است و راه آهن به این نیاز مردم به خوبی پاسخ داده است.
وی در خصوص عملکرد دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی گفت: 12 دستگاه ستاد خدمات سفر استان همکاری های لازم برای ارائه خدمات نوروزی را در دستور کار دارند و با شناسایی نقاط پرتصادف جاده ها، با ایجاد و جانمایی توقفگاههای موقت، ایستگاههای استقبال از زائر و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران نوروزی در این نقاط، برای رفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای تلاش می کنند.
رشیدیان با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت 90 درصد هتلهای مشهد تکمیل شده، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال مراکز اقامتی و هتل ها نه تنها افزایش قیمت نداشتند بلکه تخفیفات خوبی نیز اعمال نموده اند که میزان این تخفیف ها در موج دوم سفرها بیشتر نیز خواهد شد و این مساله خبر خوشی برای خانواده هایی است که تاکنون به دلیل مساله مالی رغبتی به استفاده از این خدمات نداشته اند.
سالانه 30 درصد از زائران حرم مطهر امام رضا (ع) با راه آهن وارد مشهد می شوند و در طرح سفرهای نوروزی راه آهن که از 25 اسفند تا 15 فروردین به اجرا درمی آید، روزانه 98 رام قطار به صورت رفت و برگشت و با ظرفیت 40 هزار و 358 نفر، مسافران و زائران بارگاه رضوی را به این استان منتقل می کند.
استاندار خراسان رضوی در بازدید امروز خود با تقدیم شاخه گل به مسافران ورودی به استگاه راه آهن مشهد، از نخستین موزه راه آهن کشور، تاسیسات ایستگاه راه آهن مشهد و مرکز کنترل ترافیک راه آهن خراسان دیدن کرد.
همچنین بر اساس برآوردها بیش از 8 میلیون زائر و گردشگر در نوروز 97 به استان خراسان رضوی سفر می کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.