• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می شود

  • کد خبر : 3314
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می شود

0 (0) راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می شود رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از ساماندهی و اجرای پروژه راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد. به گزارش هم نوا، محمد سالاری در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به ادامه بررسی […]

0
(0)

راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی می شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از ساماندهی و اجرای پروژه راه آهن تهران- تبریز با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش هم نوا، محمد سالاری در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به ادامه بررسی و تصویب ردیف های لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران اختصاص داشت، افزود: بنابر پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران و به موجب تصویب تبصره ای در بودجه سال ۹۷، مقرر شد ساماندهی راه آهن تهران -تبریز توسط شهرداری تهران و با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.
وی در ادامه احیا و بازآفرینی بافت فرسوده را در اولویت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران عنوان کرد و گفت: مهم ترین اولویت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران احیاء و بازآفرینی بافت فرسوده و بازنگری و انجام تکالیف طرح تفصیلی است.
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: توجه جدی به بهسازی محیطی بافت فرسوده و افزایش بسته های تشویقی این حوزه و ایجاد پروژه های محرک توسعه در این بافت و همچنین بازنگری طرح تفصیلی و تحقق طرح های موضعی و موضوعی، ساماندهی سیما و منظر شهری و احیاء و راه اندازی نهاد مطالعات و برنامه ریزی طرح های توسعه شهری، مورد توجه کمیسیون معماری در روند تصویب بودجه شهرداری تهران است.
سالاری اظهار کرد: توجه به بافت تاریخی و میراثی و عرصه های ارزشمند، اجرای طرح های ویژه ساماندهی حریم شهر تهران، ارتقاء هوشمندسازی حوزه شهرسازی ومعماری وسامانه صدور پروانه و گواهی ها ، صیانت از باغات و توسعه فضاهای سبز و ساماندهی عرصه خط آهن تهران – تبریز موسوم به طرح نیلوفری از برنامه های مهم کمیسیون است و سعی شده در توزیع بودجه به همه موارد فوق توجه شود.
وی ادامه داد: ماموریت های حوزه شهرسازی و معماری از مهم ترین ماموریت های مدیریت شهری در ارتقاء کیفیت محیطی و ارتقاء کیفیت زندگی در شهر است که متاسفانه در سال گذشته علی رغم داشتن بودجه قابل توجه صرفا ۷ میلیارد تومان به آن تخصیص یافته است.
وی ابراز امیدواری کرد در سال آتی تخصیص بودجه های مصوب شورا مطابق کد پروژه های مصوب بودجه ۹۷ باشد.
بخشی از راه آهن تهران- تبریز در منطقه ۱۷ در جنوب غربی شهر تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.