• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه آهن خوی – رازی پتانسیل مهمی برای توسعه گردشگری کشور است

  • کد خبر : 3772
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
راه آهن خوی – رازی پتانسیل مهمی برای توسعه گردشگری کشور است

0 (0) مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن خوی_ رازی پتانسیل مهمی برای توسعه گردشگری کشور است. وحید علی قارداشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بخاطر این که محور راه آهن خوی_ رازی تنها مسیر اتصال کشور به ترکیه و اروپاست از […]

0
(0)

مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت تاسیسات زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن خوی_ رازی پتانسیل مهمی برای توسعه گردشگری کشور است.

وحید علی قارداشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بخاطر این که محور راه آهن خوی_ رازی تنها مسیر اتصال کشور به ترکیه و اروپاست از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه محور راه آهن شرقی _ غربی که از سرخس شروع و تا رازی _خوی ادامه دارد تصریح کرد : این محور نقش بسیار مهمی در تبادلات تجاری ، اقتصادی و فرهنگی و گردشگری ایفا می کند .

وی پل هوایی قطور _ خوی را از شاهکاری های مهندسی در سطح خاورمیانه عنوان کرد و گفت: پل هوایی قطور و مسیر ریلی و تونل های موجود در این منطقه با قدمتی ۸۰ ساله و با معماری زیبا و منحصر بفرد می تواند گردشگران را از سراسر جهان به این سرازیر کند.

علی قارداشی توسعه ریلی را از اساسی ترین زیر ساخت های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت : استان آذربایجان غربی و شرقی از پتانسیل ریلی خوبی برخوردارند که امیدواریم با راه‌اندازی قطار مراغه به ارومیه این مسیر ریلی تکمیل تر شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.