• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

راه آهن روسیه اعلام کرد مبلغ ۲ میلیارد یورو برای خدمات دیجیتال سرمایه گذاری میکند

  • کد خبر : 12172
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲:۳۵
راه آهن روسیه اعلام کرد  مبلغ ۲ میلیارد یورو برای خدمات دیجیتال سرمایه گذاری میکند

0 (0) به نقل از  ریل نیوز  :  راه آهن روسیه اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 حدود 150 میلیارد روبل (2 میلیارد یورو) در خدمات دیجیتال سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری راه آهن روسیه در بخش خدمات دیجیتال اولگ بلوزرووف، مدیر عامل شرکت و رئیس هیئت مدیره راه آهن روسیه ، […]

0
(0)

به نقل از  ریل نیوز  :  راه آهن روسیه اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 حدود 150 میلیارد روبل (2 میلیارد یورو) در خدمات دیجیتال سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری راه آهن روسیه در بخش خدمات دیجیتال

اولگ بلوزرووف، مدیر عامل شرکت و رئیس هیئت مدیره راه آهن روسیه ، گفت :

“مبلغی که ما می خواهیم تا در سال 2025 برای سرمایه گذاری در توسعه دیجیتالیزاسیون سرمایه گذاری کنیم، حدود 150 میلیارد روبل است.”

به نقل از ریل نیوز : اولگ بلوزوروف در جلسه بحث “حمل و نقل روسیه” سخنرانی کرد. یک پلت فرم دیجیتال متحد “. این رویداد در 12th International Forum of Transport of Russia برگزار شد.

در ماه مه 2018، رئیس جمهور روسیه حکم صادر کرد. اولگ بلوزوروف اظهار نظر در این باره می گوید که وظایف آن، به پیشرفت علمی و فنی نیاز دارند. راه حل های فناوری مدرن نیز کلید بودند. در نتیجه، راه آهن روسیه، دیجیتال سازی را یک منطقه مرکزی توسعه می دهد.

راه آهن روسیه تا سال 2025 به چند نقطه عطف رسیدن خواهد رسید. اولا 75 درصد از رزروهای ترافیکی باید الکترونیکی باشند. و در مرحله دوم، رزرو بلیط الکترونیکی برای قطارهای قطار تا 70 درصد افزایش می یابد.

اولگ بلوزوروف برخی از پروژه هایی را که در حال حاضر از زمین خارج شده است برجسته می کند. ریل نیوز به عنوان مثال، بیش از 3200 شرکت کننده در پلت فرم تجاری دولتی تجارت ترافیک ثبت نام کرده اند.

راه آهن روسیه خدمات دیجیتال را در بخش مسافرین نیز اجرا می کند. پروژه تحرک نوآورانه خود را ترکیبی از تعدادی از خدمات الکترونیکی مانند برنامه ریزی سفرهای پایان به پایان و رزرو تمام انواع بلیط برای سفر چند منظوره. مسافران قادر خواهند بود از یک بلیط برای کل سفر خود استفاده کنند تا زمانی که پایه قانونی به طور کامل به جای گذاشته شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.