• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه آهن شهری در بودجه سال ۹۸ برای همدان مصوب شد

  • کد خبر : 15602
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
راه آهن شهری در بودجه سال ۹۸ برای همدان مصوب شد

0 (0) حاجی بابایی: راه آهن شهری در بودجه سال ۹۸ برای همدان مصوب شد نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بودجه سال ۹۸ راه آهن شهری (تراموا) برای همدان مصوب شد، گفت: کلان شهر همدان باید از تمام امکانات روز برخوردار باشد. به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی […]

0
(0)

حاجی بابایی:
راه آهن شهری در بودجه سال ۹۸ برای همدان مصوب شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بودجه سال ۹۸ راه آهن شهری (تراموا) برای همدان مصوب شد، گفت: کلان شهر همدان باید از تمام امکانات روز برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر جمعه در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی همدان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه به دنبال برنامه‌هایی که پیش از این در مورد یک کار هماهنگ و برنامه ریزی شده از سال قبل داشتیم راه آهن همدان به نتیجه رسید، گفت: برقی شدن قطار همدان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه راه آهن همدان – ملایر نیز در حال اجرایی شدن است، گفت: برای راه اندازی راه آهن زنجان به تبریز نیز امسال در ردیف بودجه ۱۰ میلیاردتومان بودجه پیش بینی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز خبر تکمیل همه این پروژه را اعلام می‌کنم، گفت: موفق شدیم در بودجه سال ۹۸ راه آهن شهری (تراموا) را برای همدان مصوب کنیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه این مصوبه مجلس شورای اسلامی برای همدان است، گفت: مصوبه به دولت ابلاغ شده و در سال جاری باید استانداری، شهرداری و تمام دستگاه‌های مرتبط توان خود را به کار گیرند و مطالعات را انجام دهند و برای اجرا اقدام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون نهایی شده و از این مرحله به بعد به توان مجموعه مرتبط است که کارها نهایی شود، گفت: قطار شهری همدان در کنار شهرهای دیگری که از این امتیاز برخوردارند فعال خواهد شد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه این اتفاق خوب را به مردم همدان تبریک می گویم، گفت: کلان شهر باید قطار شهری داشته باشد و همدان نیز از این امتیاز بهره مند خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.