• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
7

راه آهن شیراز- بوشهر نیازمند 800 میلیارد تومان

  • کد خبر : 66
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
راه آهن شیراز- بوشهر نیازمند 800 میلیارد تومان

0 (0) مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای پروژه راه آهن بوشهر باید از فاینانس خارجی استفاده کرد گفت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز 700 تا 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه حمل و نقل ریلی در استان […]

0
(0)

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای پروژه راه آهن بوشهر باید از فاینانس خارجی استفاده کرد گفت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز 700 تا 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه حمل و نقل ریلی در استان بوشهر گفت: اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی فارس از مصوبات دولت است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

رستمی با اشاره به نیاز اعتباری خط ریلی استان بوشهر بیان کرد: راه آهن بوشهر – شیراز 700 تا 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که براساس مجوز شورای اقتصاد باید از فاینانس خارجی استفاده شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت 85 درصدی فاینانس خارجی و 15 درصدی اعتبارات منابع داخلی اجرا می‌شود تصریح کرد: با وجود موافقت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با 15 درصد سهم دولت ولی فاینانس خارجی آن هنوز نهایی نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نقش مهم خط ریلی بوشهر به فارس را مهم و تاثیرگذار در اقتصاد، معیشت و امور رفاهی استان بوشهر دانست و افزود: پروژه راه آهن بوشهر- شیراز، آزاد راه بوشهر- شیراز و راه دسترسی جزیره نگین از جمله پروژه‌هایی است که باید از محل فاینانس خارجی اجرا شوند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=66

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. مرسی از سایت خوبتون امدوارم موفق باشید