• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه آهن عهده دار تأمین سهم کارفرمایی بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی

  • کد خبر : 5257
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۷
راه آهن عهده دار تأمین سهم کارفرمایی بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی

0 (0) راه آهن عهده دار تأمین سهم کارفرمایی بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی مدیرعامل محترم به منابع انسانی شرکت به‌ویژه کارگران زحمتکش و عزیز راه‌آهن توجه ویژه و خاص دارند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن با اشاره به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی گفت […]

0
(0)

راه آهن عهده دار تأمین سهم کارفرمایی بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی

مدیرعامل محترم به منابع انسانی شرکت به‌ویژه کارگران زحمتکش و عزیز راه‌آهن توجه ویژه و خاص دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن با اشاره به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی گفت : با این تصمیم کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن دقیقا مشابه کارکنان رسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت و تأمین سهم کارفرمائی این بیمه به عهده راه‌آهن خواهد بود .

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن در سفر به زاهدان و در شورای اداری راه‌آهن جنوب شرق گفت : با حمل بیش از ۴۰ میلیون تن بار در سال ۹۵ و حمل حدود ۴۷ میلیون تن بار در سال ۹۶ طی ۲ سال متوالی در تاریخ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رکورد حمل بار در شبکه ریلی شکسته شد .

وی بابیان اینکه تحقق رشد حمل بار در سال‌های اخیر و رشد جابجایی مسافر در ایام پیک نوروز امسال نسبت به سال گذشته علی‌رغم خارج کردن تعدادی واگن با عمر بالا و ناایمن از شبکه ریلی ، نویدبخش دست‌یافتنی بودن برنامه‌های اعلام‌شده راه‌آهن در افزایش حمل بار و مسافر است . راه‌آهن به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی علی‌رغم لزوم توجه به کسب درآمد بیشتر و اقتصادی اداره کردن این شرکت خود را در قبال توسعه کشور و کمک به اقتصاد ملی مسئول می‌داند . بدیهی است این رویکرد راه‌آهن را با مشکلاتی مواجه می‌سازد که در صورت تحقق ظرفیت‌های قانونی مربوطه و اقدام مسئولانه دستگاه‌های اجرائی که قانون‌گذار برای آن‌ها تکالیفی در جهت کمک به توسعه راه‌آهن قرار داده موفقیت‌های بزرگی در عرصه اقتصاد ملی و توسعه کشور از ناحیه افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی بار و مسافر خواهیم داشت .

عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن با اشاره به این‌که مدیریت ارشد راه‌آهن به‌ویژه مدیرعامل شرکت درک عمیقی از ارزش سرمایه انسانی شاغل در صنعت حمل‌ونقل ریلی اعم از کارکنان رسمی ، شرکتی ، شرکت‌های پیمانکار و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در حد امکانات موجود سعی در بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتقاءشان و منزلت آن‌ها دارد .

وی در این زمینه به مصوبه اخیر هیئت‌مدیره برای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادن کلیه نیروهای شرکتی راه‌آهن اشاره کرد و گفت : مدیرعامل محترم به منابع انسانی شرکت به‌ویژه کارگران زحمتکش و عزیز راه‌آهن توجه ویژه و خاص دارند .

سعید رسولی در جلسه شورای اداری راه‌آهن جنوب شرق از مدیرکل محترم این منطقه خواست برای ارج نهادن به مقام رفیع شهید به‌ویژه شهدا راه‌آهن ، یادمانی برای بزرگداشت نام شهید در محل این اداره کل نصب نمایند .

در انتهای این نشست رسولی راهبردها و سیاست‌های راه‌آهن در ارتباط با بودجه سال ۹۷ را برای حاضرین تشریح کرد .

در این نشست آقایان آتشک مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه ، داوودی رئیس مرکز هماهنگی امور مناطق و سرپرست اداره کل راه‌آهن یزد ، ارجونی مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق، فیروزکوهی مدیرکل راه‌آهن کرمان ، رست معاون مدیرکل هرمزگان و تعدادی از معاونین و کارشناسان مناطق یادشده و دفتر برنامه‌ریزی و بودجه حضور داشتند .

گفتنی است، در این سفر مسائل مربوط به برنامه‌های اجرائی و بودجه سال ۹۷ مناطق جنوب شرق ، یزد ، کرمان و هرمزگان طی جلسات متعدد بررسی و نهایتا در نشستی با حضور جناب آقای رسولی عضو محترم هیئت‌مدیره جمع‌بندی شد .

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.