• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه اندازی قطار تبریز – شهرک صنعتی شهید سلیمی

  • کد خبر : 31497
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
راه اندازی قطار تبریز – شهرک صنعتی شهید سلیمی
مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت:قطار ریل باس تبریز- شهرک صنعتی شهید سلیمی و بالعکس راه اندازی شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قربانی مدیرکل راه آهن آذربایجان قطار ریل باس تبریز- شهرک صنعتی شهید سلیمی و بالعکس را نخستین قطار مسافربری شهرک‌های صنعتی کشور عنوان کرد و گفت: این قطار به صورت روزانه و در دو رام رفت و برگشت نیروی انسانی شاغل در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذربایجان شرقی را جابجا می‌کند.

قربانی ظرفیت این قطار را ۳۳۶ نفر اعلام کرد و افزود: فعلا به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از ۵۰ درصد این ظرفیت استفاده می‌شود.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: رام اول این قطار هر روز صبح راس ساعت ۵:۵۵ صبح از تبریز به سمت شهرک صنعتی شهید سلیمی حرکت و همان قطار در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح از شهرک صنعتی مراجعت می‌کند و رام دوم این قطار نیز در ساعت ۱۴:۱۵ از تبریز حرکت  و در ساعت ۱۶:۰۵ اقدام به جابجایی نیروی انسانی شاغل در شهرک صنعتی شهید سلیمی می‌کند.

او گفت: قطار ریل باس تبریز- شهرک صنعتی شهید سلیمی و بالعکس در راستای عمل به مصوبات جلسه اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مبنی بر استفاده از خطوط ریلی در جابجایی بار و مسافر برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده است.

شهرک شهید سلیمی بزرگترین شهرک صنعتی در آذربایجان شرقی است که ۵ هزار و ۵۸۵ هکتـار وسعت دارد و تمام قطعات آن به متقاضیان واگذار شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31497

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.