• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه اندازی قطار 5 ستاره فدک در محور اهواز – تهران

  • کد خبر : 1395
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

0 (0) نخستین قطار مسافربری 5 ستاره فدک در مسیر اهواز – تهران امروز 4 خردادماه با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت ریل پرداز نوآفرین (مالک و بهره بردار قطارهای 5 ستاره فدک) و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان افتتاح گردید. قطار مسافری 5 ستاره فدک با 6 سالن و 40 نفر شروع بکار می کند و متناسب با […]

0
(0)

نخستین قطار مسافربری 5 ستاره فدک در مسیر اهواز – تهران امروز 4 خردادماه با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت ریل پرداز نوآفرین (مالک و بهره بردار قطارهای 5 ستاره فدک) و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان افتتاح گردید.

قطار مسافری 5 ستاره فدک با 6 سالن و 40 نفر شروع بکار می کند و متناسب با تقاضای مسافران و استقبال آن ها از این قطار امکان افزایش تعداد سالن ها به 10 سالن وجود دارد.

این قطار در مرحله اول قرار است هفته ای یک روز به جابجایی مسافران در مسیر اهواز به تهران بپردازد. برای اولین بار این قطار امروز میزبان خانواده های شهدای مدافع حرم است و آن ها را از اهواز به مقصد مشهد جابجا می کند و سپس در مراحل بعدی این قطار فقط در مسیر اهواز – تهران تردد خواهد کرد.

هزینه بلیط قطار مسافری 5 ستاره فدک از سوی شرکت فدک هنوز اعلام نشده است و قرار است پس از اولین سفر این قطار به مشهد، نرخ بلیط های این قطار مشخص شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.