• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

راه اندازی قطارهای فوق العاده تهران- قم و برعکس در پی بارش سنگین برف

  • کد خبر : 2934
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
راه اندازی قطارهای فوق العاده تهران- قم و برعکس در پی بارش سنگین برف

0 (0) قطار فوق العاده تهران- قم راه اندازی شد قطارهای فوق العاده رجا در مسیر تهران- قم و برعکس در پی سرمای هوا و بارش سنگین برف راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بارش سنگین برف و خطر ناشی از ترددها جاده […]

0
(0)

قطار فوق العاده تهران- قم راه اندازی شد

قطارهای فوق العاده رجا در مسیر تهران- قم و برعکس در پی سرمای هوا و بارش سنگین برف راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بارش سنگین برف و خطر ناشی از ترددها جاده ای درمحور تهران – قم و بالعکس شرکت راه آهن قطارهای فوق العاده را به فاصله هر یک ساعت دراین مسیر راه اندازی کرد.

سعید محمد زاده، با اشاره به بارش سنگین برف در اکثر استان های نوار شمالی کشور و به بسته شدن بسیاری از جاده ها و فرودگاه ها گفت: به همین علت­ ­شرکت راه آهن با راه اندازی قطار فوق العاده با سر فاصله ای یک ساعت در مسیر تهران – قم و بالعکس آماده خدمت رسانی به مسافران ­این مسیر است.

وی افزود: قطارهای تهران – قم تا ساعت 12 امشب فعال هستند و فردا هم از ساعت 5 و نیم بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: مردم می توانند هر یک ساعت یکبار در این مسیر تردد کنند ضمن اینکه راه آهن آمادگی دارد قطارهای فوق العاده خود را در صورت نیاز در مسیرهای دیگر هم به کار گیرد.

مدیرعامل راه آهن با تاکید بر اینکه این شرکت هیچ قطاری را از برنامه حرکت خود حذف نکرده است گفت: ممکن است در برخی از مسیرها به دلیل کولاک شدید برف حرکت به کندی انجام شود که موجب تاخیر در حرکت شود ولی این تاخیرها موجب توقف خدمت رسانی نشده و البته بابت این تاخیرها هم از مسافران عذرخواهی می کنیم.

محمدزاده افزود: شرکت راه آهن که از همان لحظه نخست بارش برف در آمادگی کامل بود و جا دارد از همه همکاران و بخصوص کارگران زحمت کش راه آهن که نگذاشتن وقفه ای در خدمت به مردم به وجود بیاید تشکر کنم.

وی افزود: از همان ابتدا در برخی مسیرهای پر تردد و پر مسافر به قطارها مسافری خود واگن اضافه کردیم تا ظرفیت جابجایی مسافران بیشتر شود و همه تلاش خود را کردیم تا از همه ظرفت راه آهن دراین زمینه استفاده شود و حتی به مسئولان قطار هم تاکید کردیم از ظرفیت رستوارن قطار ها هم استفاده کنند تا هیچ مسافری روی زمین نماند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.