• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رایزنی برای تامین اعتبار 4 میلیارد یورویی پروژه برقی راه‌آهن تهران ـ شمال

  • کد خبر : 4848
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
رایزنی برای تامین اعتبار 4 میلیارد یورویی پروژه برقی راه‌آهن تهران ـ شمال

0 (0) استاندار مازندران اعلام کرد رایزنی برای تامین اعتبار 4 میلیارد یورویی پروژه برقی راه‌آهن تهران ـ شمال استاندار مازندران از برگزاری جلسه مشترک با مدیران راه‌آهن و مدیرعامل بانک صنعت معدن کشور برای تامین اعتبار پروژه برقی کردن راه‌آهن تهران به شمال خبر داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل […]

0
(0)
استاندار مازندران اعلام کرد

رایزنی برای تامین اعتبار 4 میلیارد یورویی پروژه برقی راه‌آهن تهران ـ شمال

رایزنی برای تامین اعتبار 4 میلیارد یورویی پروژه برقی راه‌آهن تهران ـ شمال

استاندار مازندران از برگزاری جلسه مشترک با مدیران راه‌آهن و مدیرعامل بانک صنعت معدن کشور برای تامین اعتبار پروژه برقی کردن راه‌آهن تهران به شمال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازبلاغ، محمد اسلامی پس از برگزاری جلسه توسعه مناسبات ریلی اظهار کرد: جلسه تکمیلی برای توسعه مناسبات ریلی را با مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

وی با اعلام اینکه این جلسه در بانک صنعت و معدن کشور برگزار شده است، گفت: این بانک منابع مالی مناسبی در اختیار داشته و در چند سال گذشته نقش کلیدی در توسعه راه‌آهن کشور دارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مازندران از ظرفیت بانک صنعت و معدن برای توسعه منابع ریلی استفاده نکرده است و امروز با توجه به مدیرعامل و هیأت مدیره قرار ملاقات برای انتقال منابع به مازندران شوند، جلسه‌ای تشکیل شده و تفاهم کردیم که کارگروه مشترک تشکیل شود و در این کارگروه مدلی که بتواند مالی پروژه که حدود 4 میلیارد یورو هست را تعریف کند و بتوانیم پروژه راه‌آهن برقی تهران به شمال را پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: دیگر موضوع مطرح شده تقویت قطار حومه‌ای در مازندران است که بین بابل، قائم‌شهر و ساری تردد کند که مستلزم است که خط دوم در حاشیه خط موجود طراحی شود و این موضوع مستلزم این است که طرح اولیه آن در خط آهن جمهوری اسلامی ایران تهیه شود و بتوانیم با سرمایه‌گذاری راه آهن نشست مشترکی داشته باشیم و این طرح را در استان عملیاتی کنیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح آرامش ترافیکی در استان ایجاد می‌شود و زمینه کاهش تردد خودرویی می‌شود و گام تکمیلی این طرح توسعه راه‌آهن از بابل به آمل است.

وی با اعلام اینکه با بانک صنعت و معدن مازندران برای سرمایه‌گذاری در پروژه ساری به قائم‌شهر صحبت‌های انجام دادیم، گفت: این پروژه در سال 92 تعریف شده و متوقف مانده بود و رایزنی کردیم که این بانک مشارکت کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.